Díky nové úpravě jsme zamezili možným chybám, které můžete udělat při expedici e-mailu/sms z modulu Zákazníci.
U Citibank došlo ke změně formátu pro import bankovních výpisů. Nový formát (SAP) již můžete v Mangu použít.
Při zpracování hovorů v záznamníku call centra v Mango můžete nyní pracovat rychleji.
V Mango můžete spustit vlastní call centrum pro obsluhu hovorů vašich zákazníků. Pro Váš okamžitý přehled o jeho stavu je k dispozici modul s názvem Wallboard, který je vhodný i pro zobrazení na velké obrazovce např. přímo v místnostech call centra.
Dlužníky a jejich předpisy si můžete nově filtrovat přes číslo smlouvy.
Přidali jsme možnost individuálních úprav na stránkách pro koncové zákazníky.
Zrychlili jsme načítání salda, kontrolu předplacených služeb, akce v modulech pracujících s variabilním symbolem a snížili jsme nároky na operační paměť při práci s kalendáři.
Průběžně provádíme opravy v informačním systému Mango. Seznam aktuálních oprav je v detailu.