Přihlašování do zákaznické zóny dalším kontaktem zákazníka

23.8.2017 verze 4.2.16

V Mango je k dispozici portál pro koncové zákazníky. Vylepšili jsme možnosti přihlášení do tohoto portálu pro více kontaktů jednoho koncového zákazníka.


V modulu Kontakty lze u každého koncového zákazníka přidat další osoby s přístupem na Selfcare. Tyto další osoby nemusí mít plný přístup jako samotný zákazník, lze jim nastavit jiné sady práv. Takových sad práv může být libovolné množství. Způsobů využití je celá řada, pro příklad pronájemce bytu svlastním připojením k Internetu může takto poskytnout omezený přístup na portál Selfcare svému podnájemníkovi.

Selfcare: V informačním systému Mango je k dispozici webový portál pro koncové zákazníky. Nazývá se Selfcare. Umí řešit širokou škálu potřeb, od zobrazení informací, zobrazení a stažení dokladů, aktivaci a konfiguraci služeb zákazníka přes objednávky produktů (eShop) až po řízení procesů.

Číslo úkolu: #14394