Jaroslav Kopecký

Jaroslav Kopecký

lis 21
Zveřejněno v verze 4.2.19

Zpracování SMS plateb pro třetí strany

Přidali jsme podporu zpracování platebních SMS pro třetí strany.

říj 20
Zveřejněno v verze 4.2.18

Ukončování služeb přes Set-top box upraveno

V Mango IS je k dispozici propojení na různé systémy IPTV. Některé IPTV systémy umoňují koncovým uživatelům deaktivovat objednané služby přímo přes jejich Set-top box.

říj 20
Zveřejněno v verze 4.2.18

Generování bytových jednotek vylepšeno

Mango ISP má nástroje pro generování bytových jednotek pro evidenci přípojek ke službám. U funkce generování jednotek dle xml souboru jsme zpřehlednili výsledný report o generování bytových jednotek.

zář 21
Zveřejněno v verze 4.2.17

Dočasné odložení procesu v systému řízení procesů v Mango

V systému řízení procesů v Mango je možné proces dočasně odložit nebo i během odložení opět obnovit.

zář 20
Zveřejněno v verze 4.2.17

Pracovní doba lze zohlednit v pravidlech priorit procesu

Mango obsahuje systém pro řízení procesů. Ve výpočtu priorit procesu došlo k rozšíření možností.

zář 13
Zveřejněno v Mango ISP

Co lze s Mango ISP evidovat a spravovat?

V Mango ISP jste schopni evidovat všechna potřebná data pro TELKO (ISP) byznys. Evidence spousty údajů je navíc volně definovatelná implementačně nebo i uživatelsky.

zář 13
Zveřejněno v Mango ISP

Stručně a krátce o Mango ISP

Mango ISP řeší problematiku poskytování služeb většímu množství koncových zákazníků od samotné evidence a řízení sítí pro poskytování služeb přes billing uživatelů a řízení i dohled pracovníků až po účetnictví.

srp 29
Zveřejněno v OG Box

Jste dostatečně Digitální, aby Vás budoucnost nesemlela?

Dnešní výzvy v podnikání vyžadují nové flexibilní pracovní týmy s novými kompetencemi, včetně schopnosti efektivně spolupracovat napříč hranicemi mezi organizacemi. Poradíme Vám, jak v této epochální přeměně obstát a případně jaké produkty Vám v tom mohou přímo pomoci.

srp 24
Zveřejněno v Mango ISP

Jeden systém na agendu i síť

Informační systém pro TELKO / ISP společnosti. Nabízí evidenci a billing zákazníků, služeb a produktů, evidenci zařízení a sítí, včetně jejich řízení a monitoringu, dále pak systém BPM (řízení procesů), ERP (řízení zdrojů a evidenci práce) a Call Centrum. Je postaven na komplexním IS Mango a možnosti jeho rozšiřování jsou tak téměr neomezené.

srp 21
Zveřejněno v verze 4.2.16

Přihlašování do zákaznické zóny dalším kontaktem zákazníka

V Mango je k dispozici portál pro koncové zákazníky. Vylepšili jsme možnosti přihlášení do tohoto portálu pro více kontaktů jednoho koncového zákazníka.