V informačním systému Mango v základním modulu s přehledem koncových zákazníků je možné vyfiltrovat zákazníky dle geografické oblasti, kde jim jsou poskytovány služby.
ERP systémy mohou podpořit samotnou výrobu mnoha způsoby. Zkusme se však na výrobní (a v podstatě i nevýrobní) firmu podívat z hlediska organizační struktury.
Při zpracování hovorů v záznamníku call centra v Mango můžete nyní pracovat rychleji.
V Mango můžete spustit vlastní call centrum pro obsluhu hovorů vašich zákazníků. Pro Váš okamžitý přehled o jeho stavu je k dispozici modul s názvem Wallboard, který je vhodný i pro zobrazení na velké obrazovce např. přímo v místnostech call centra.
Při řízení optických sítí na technologii GPON je možné v Mango evidovat porty u zařízení GPON OLT a ONT, přes které jsou zařízení propojena a dále lze hromadně přesunovat vybraná GPON ONT zařízení z jednoho OLT portu na jeho jiný port.
Mango eviduje služby poskytované koncovým zákazníkům (zde například telekomunikační služby jako je přístup k Internetu) a řídí sítě, které tyto služby skutečně zajišťují. Po provedení zablokování nebo omezení služeb operátorem nebo systémem (např. kvůli pohledávkám po splatnosti, nebo jinému porušení smlouvy), dojde k okamžitému omezení služeb bez zbytečné prodlevy.
V procesním řízení v Mango lze proces evidovat ke koncovému zákazníkovi a k jemu konkrétně poskytovaným službám. Nyní můžete přehledněji vybírat aktivní služby zákazníka na konkretní bytové jednotce.
V procesním řízení v Mango lze u procesu zvolit, upravit nebo přidat i provozovnu a kontakt koncového zakazníka.
Poslední obrovský útok ransomware
Právě jsme nasadili do ostrého provozu další fyzický server pro frontend. Toto posílení infrastruktury zajisťuje našim zákazníkům vyšší dostupnost služeb systému Mango a také rychlejší odezvy systému.