Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
V nové aplikaci pro zákaznickou zónu lze konfigurací skrýt některá zařízení. Lze to využít např. u virtuálních zařízení, o kterých zákazník neví, ale jsou nezbytná v Mango pro provádění provisioningu.
Přidali jsme další možnosti konfigurace vymáhacího procesu. Konkrétně další volby u ukončení služeb ke dni.
Rozšířili jsme možnosti práce v modulu Video on demand. Doplnili jsme funkcionality a rozšířili uživatelské rozhraní.
Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
Doplnění identifikačních údajů služeb přiřazených koncovým zařízením.
Rozšíření automatického vytváření procesů na základě přijetí e-mailů od zákazníků.
Elektronické potvrzení smluvních dokumentů v zákaznické zóně.
V Call centru Mango jsme zlepšili uživatelské rozhraní pro zpracování hovorů v záznamníku.