Přidali jsme kontrolu zadávání jednotlivých DHCP subnetů, aby nedocházelo k jejich překryvům.
Byla přidána funkcionalita pro řazení a přehazování pořadí parametrů u zařízení, např. u interfaců, u DHCP subnetů apod.
Přidali jsme tlačítka pro přechody mezi moduly: Karta zákazníka -> Call centrum (Call centrum), Karta zákazníka -> Call centrum (Historie), Wizard -> Call centrum, Připomínky -> Call centrum.
Tlačítkem "Přepojit" lze probíhající hovor přepojit na jinou skupinu (zobrazují se pouze aktivní fronty) nebo na preferovaný zdroj (seznam operátorů CALL CENTRA ve stavu On Air). Po výběru cíle přepojení bude hovor přepojen a operátor dokončí zpracování hovoru. Pokud byl v dialogu vybrán operátor, který v čase mezi výběrem a potvrzením dialogu změnil stav na Off Air, dojde k přepojení jen do fronty, bez preference vybraného operátora.
Přidali jsme k zákazníkovi příznak, pomocí kterého určíte zda je plátce DPH či není. Při případné změně tohoto příznaku se ukládá i časové rozlišení. Změnu lze provést pouze k 1. dni v měsíci.
V šabloně typu Smlouva si lze přidat nové proměnné s názvy AVAILABLE_UP_SPEED (Běžně dostupná rychlost upload), AVAILABLE_DOWN_SPEED (Běžně dostupná rychlost download), MIN_DOWN_SPEED (Garantovaný download) a MIN_UP_SPEED (Garantovaný upload). Proměnné zobrazují hodnoty služeb z uvedených parametrů v závorce.
Za odesílatele e-mailu koncovému zákazníkovi lze pro každého provozovatele v lokaci nastavit jinou e-mailovou adresu.
V modulu "Platby" vytvořena nová akce na hromadné odřazení nespárovaných plateb od zákazníků. Pro zobrazení akce je nutné mít právo PAYMENT_ATTACH_USER.
Generování účetních souvztažností rozšířeno o provize z karetních transakcí.
V tabulkách s uskutečněnými hovory (pouze Phonet) jsme přidali volitelný sloupec se zůstatkem kreditu po ukončení hovoru.