Při pořízení zákazníka (zaevidování do systému) lze nově nastavit příznak "Marketingová sdělení". Tento příznak slouží pro rozlišení, jestli Vám koncový zákazník povolil zasílání marketingových sdělení. Zákazníky lze podle tohoto příznaku filtrovat a dále s množinou zákazníků pracovat (poslat z modulu Zákazníci akcí "Odeslání hromadného mailu nebo sms pomocí šablon" marketingové sdělení).
Při pořízení zákazníka bylo přepracováno nastavení komunikačních kanálů. Nově lze nastavit komunikační kanály e-mail, tisk, SMS. Původně byl e-mail a tisk pod jednou volbou "Informovat e-mailem" (zaškrtnuto znamenalo e-mail, odškrtnuto znamenalo tisk), tzn. že při expedici dokumentů akcí "Dle nastavení" mohl koncový zákazník dostat e-mail nebo papírovou podobu, nikoliv e-mail a papírovou podobu (to šlo zajistit pouze vícenásobnou expedicí). Zákazníky lze podle těchto příznaků filtrovat.
S ohledem na výše zmíněné jsou k dispozici nové proměnné, které lze přidat jednotlivým typům šablon v modulu Šablony:
- CT_INFO_MAIL, která zobrazuje stav povolení příjmu e-mailem
- CT_INFO_POST, která zobrazuje stav povolení příjmu papírově
- CT_U_INFO_MARKETING, která zobrazuje stav povolení marketingových sdělení
Dále jsou k dispozici nové proměnné:
- CT_U_DEFAULT_BP_NAME, která zobrazuje název výchozího BP zákazníka
- PARAM_VOICE_NUMBER_VISIBILITY_PUBLIC (v bloku SERVICES), která zobrazuje hodnotu parametru služby "Veřejný tel. seznam" (parametr hlasové služby)
V modulu Pohledávky, záložce Věková struktura a v modulu Účto, záložce Pohledávky byly v detailní tabulce Pohledávky zákazníka přidány sloupečky a filtry Splatnost a Billing.
Upozornění: u dobropisů neevidujeme billing plán (ve sloupci Billing je uveden výraz "Dobropis").
Pro předávání sipo předpisu poště je možné uvádět 3místný kód poplatku. Lze si tak u pošty nechat zřídit svůj vlastní kód, pod kterým budete mít všechny položky sečtené. Poště se platí za položky na sipo předpisu, tzn. pokud využíváte více kódů poplatků, můžete tím ušetřit náklady, které hradíte poště.
Outsourcované CALL CENTRUM pro naše CIBS partnery dostalo zcela nový nástroj pro zpracovávání požadavků koncových zákazníků. Kromě standardních funkcionalit může operátor hotline:
- pracovat ve Wizardu v lokacích s jednotkami/bez jednotek
- přepojit příchozí hovor na technika v terénu
- vyhledávat zákazníka podle IP a MAC
- volat zpět zákazníkovi pod číslem CIBS partnera
- nahlížet do vzorových postupů řešení problémů
Manager operátorů má k dispozici nástroj s přehledem všech hovorů a jejich průběhů. Může provádět statistiky a efektivněji plánovat práci operátorů.
Všechny moduly systému, které obsahují více filtrů (viz tlačítko na zobrazení více filtrů) mají nyní filtry řazené tématicky do sloupců, pro lepší orientaci.
SelfCare a modul WIZARD dostal novou grafiku tlačítek (tlačítka je možné mít jen obrázkové, jen textové, nebo ikona + text). Modul Wizard je řešen formou ikona + text a modul SelfCare formou text. Stávající SelfCare byl zachován v původním stavu (obrázková tlačítka). Úprava SelfCare může být provedena po domluvě se supportem.
Systém podporuje automatické generování a expedici upomínek podle kritérií, které si sám uživatel nastaví. Lze určit den generování, od jakého dluhu, splatnosti aj. Více ZDE
Modul Rychlé hledání > tabulka Servisní procesy: do hintu (nápověda při najetí kurzorem myši na vybraný řádek) přidána informace "Průběh procesu".
SelfCare > Kontakt (autorizovaný požadavek) > tabulka Seznam požadavků (procesů): do hintu (nápověda při najetí kurzorem myši na vybraný řádek) přidána informace "Podrobný popis procesu".
U všech typů zákazníků jsme položku IČO nastavili jako nepovinnou.