V infrastruktuře může docházet k výpadkům, ať už jde o incidenční či plánované. Tyto stavy je potřeba systémově "zprocesit", proto CIBS poskytuje nástroj na efektivní evidenci incidenčních a plánovaných výpadků. Více ZDE
Vytvořeno nastavení, které umožní per lokace zapnout / vypnout vytváření objednávek na základě práce s wizardem. Vypnutí je vhodné v lokacích, které používají více provozovatelů a které nepotřebují vytvářet nad objednávkami další statistiky.
Systém billingu v CIBSu byl nově rozšířen o úhradu služeb předplatným uniCredit dle splatnosti předpisu. Popis najdete v dokumentaci ZDE
V modulu 'Síť a zařízení', záložka 'Parametry', tabulka 'Připojená zařízení' došlo k úpravě akcí 'Přesun jednoho zařízení v rámci lokace' a 'Hromadný přesun vyfiltrovaných zařízení v rámci lokace'. Do obou akcí bylo doplněno ID zařízení a Identifikátor (např. dle MAC) dle kterých je možné vybrat zařízení pro přesun. Dříve bylo nutné zdlouhavě a složitě procházet celý strom zařízení než se bylo možné dostat k zařízení požadovanému.
Vytvořeny nové proměnné pro práci se slevami + blok v němž se dají použít, pro šablonu typu smlouva.
Pro GSM služby byla zavedena restrikce parametru m_voiceMail/pin (Hlasová schránka – PIN). V případě nesprávného formátu systém pod výrazem "Chybný PIN" oznámí hlášku: PIN pro hlasovou schránku musí být v délce 4-6 číslic a nesmí mít 4-6 stejných po sobě jdoucích čísel, 1234, 123456, 654321, 4321 apod.
CIBS podporuje službu HBO GO http://www.hbogo.cz (CZ i SK) viz info zde
Modul 'Interní doklady', akce 'Vytvoření opravného daňového dokladu'. Nově je možné prostřednictvím nastavení, které zajišťuje support nastavit text, který bude automaticky vyplněn v poznámce. Text je samozřejmě možné změnit, jde o ulehčení práce operátorovi s automatickým předvyplněním. Bližší info v dokumentaci.
V rámci plánování vymáhacího procesu je možné plánovat více úkolů "Generování 1. upomínky" pro podstav "Generování 1. upomínky" s vazbou na dávku a následné automatické zpracování (dokončování jen těch provedených úkolů). Využívá se například pro postupné zahrnování zákazníků do dávek kvůli odlehčení call centru při řešení pohledávek (následně po expedici všech úkolů se už pracuje s celou množinou zákazníků ze všech úkolů současně).
Rozšířena možnost filtru 'Rok' nově o možnosti zadat >= nebo <=. Původní hodnoty byly =, !=. Změna se týká všech tabulek, které tento filtr obsahují. Např. modul 'Platby', záložka 'Párování', tabulka 'Předpis plateb'.