U Citibank došlo ke změně formátu pro import bankovních výpisů. Nový formát (SAP) již můžete v Mangu použít.
Při zpracování hovorů v záznamníku call centra v Mango můžete nyní pracovat rychleji.
V Mango můžete spustit vlastní call centrum pro obsluhu hovorů vašich zákazníků. Pro Váš okamžitý přehled o jeho stavu je k dispozici modul s názvem Wallboard, který je vhodný i pro zobrazení na velké obrazovce např. přímo v místnostech call centra.
Dlužníky a jejich předpisy si můžete nově filtrovat přes číslo smlouvy.
Přidali jsme možnost individuálních úprav na stránkách pro koncové zákazníky.
V Mango lze zákazníkům účtovat služby opakovaně a pravidelně a to v cyklech nezávislých na kalendářním měsíci, či roce. Navíc lze určit od jakého data bude služba skutečně účtovaná a toto nastavení počátečního data je možné nyní změnit i později po aktivaci služby zákazníka
Služby můžete v Mango koncovým zákazníkům účtovat i formou předplatného. Zákazník musí tyto služby platit dopředu a když je včas nezaplatí, automaticky se mu zablokují jako to znáte třeba u předplatných telefonních karet. Nově systém umožňuje, že můžete zákazníkům i takovéto služby ručně blokovat (i když mají zaplaceno) na určitou nastavenou dobu. To se může hodit třeba když potřebujete služby omezit z nějakého porušení smlouvy ze strany zákazníka.
Každý klik se počítá a my se snažíme, aby jich bylo v Mangu potřeba co nejméně.
Ve fultextu si lze nyní vyhledat záznamy VOIP, GSM, SMS, MMS i podle telefonního čísla volajícího/odesílatele či příjemce.
Nově je možné, při ukončování nebo změně služeb zákazníkovi, manuálně zvolit vytvoření dobropisu namísto storna faktury, která byla dříve na danou službu a období vytvořena.
V implementaci Mango s více provozovateli, kdy koncový zákazník v čase tyto provozovatele mění, lze platby v pokladnách a bankách těchto provozovatelů zákazníkovi přiřazovat.
Automatické upozornění zákazníka mailem nebo sms na nízký zbývající počet dní, kdy může být předplacená služba zákazníkem pozastavená.
Mango platforma slouží nejen jako IS k poskytování služeb, ale i produktů, které je třeba expedovat. K již dříve využívanému termínu dodání je nyní možné využít i termín expedice.
V uzávěrce variabilních cen u hlasových služeb (GSM, SMS a Volání VoIP), můžete spravovat vybrané záznamy.
Modul Pohledávky, záložka Dle předpisu obsahuje tři nové filtry pro upomínací proces.
Mango ISP podporuje již řadu let TV platformu Nangu, kterou například na slovensku využívá i spol. DSI Data (produkt Flexi TV), kterou nedávná změna slovenské legislativy přiměla ke změně struktury balíčků služeb.
V modulu Produkty a služby jsme bez náhrady zrušili tlačítko "Přepnout zobrazení parametrů".
V modulu Telefonní čísla jsme přidali kontrolu na maximální počet telefonních čísel v jednom rozsahu.
Zákaznické rozhraní, kam přistupují vaši zákazníci, je nyní rychlejší.
Ukládání, zavírání a ukončování procesů je nyní v produktu Mango Control rychlejší.
Dialog na tisk jednoho dokumentu v modulu Smlouvy nově umožňuje zobrazení náhledu na již expedované dokumenty.
Systém Mango zohlednil změny u služby CardPay (provozovaná Tatrabankou).
V dialogu na odchozí volání v modulu Call centrum je možné provést volání se zadáním tel. čísla v těchto formátech:
a) bez předvolby - předvolba se doplní dle odchozího parkoviště
b) s předvolbou jako +XXX, 00XXX, XXX (XXX je mezinárodní předvolba, např. 420, 421)
Přidali jsme další ústřednu, ze které je možné importovat CDR záznamy - VoIP ústředna ss7.
V modulu GSM je nyní možné jednotlivé záznamy vyřadit z uzávěrky. Dále v případě, že nebyla dohledána odpovídající služba zákazníka a dodatečně byla aktivována, tak je možné spustit dohledání služeb opakovaně akčním tlačítkem.
Tlačítkem "Přepojit" lze probíhající hovor přepojit na jinou skupinu (zobrazují se pouze aktivní fronty) nebo na preferovaný zdroj (seznam operátorů CALL CENTRA ve stavu On Air). Po výběru cíle přepojení bude hovor přepojen a operátor dokončí zpracování hovoru. Pokud byl v dialogu vybrán operátor, který v čase mezi výběrem a potvrzením dialogu změnil stav na Off Air, dojde k přepojení jen do fronty, bez preference vybraného operátora.
Přidali jsme tlačítka pro přechody mezi moduly: Karta zákazníka -> Call centrum (Call centrum), Karta zákazníka -> Call centrum (Historie), Wizard -> Call centrum, Připomínky -> Call centrum.
V tabulkách s uskutečněnými hovory (pouze Phonet) jsme přidali volitelný sloupec se zůstatkem kreditu po ukončení hovoru.
Generování účetních souvztažností rozšířeno o provize z karetních transakcí.
V modulu "Platby" vytvořena nová akce na hromadné odřazení nespárovaných plateb od zákazníků. Pro zobrazení akce je nutné mít právo PAYMENT_ATTACH_USER.
Za odesílatele e-mailu koncovému zákazníkovi lze pro každého provozovatele v lokaci nastavit jinou e-mailovou adresu.
V šabloně typu Smlouva si lze přidat nové proměnné s názvy AVAILABLE_UP_SPEED (Běžně dostupná rychlost upload), AVAILABLE_DOWN_SPEED (Běžně dostupná rychlost download), MIN_DOWN_SPEED (Garantovaný download) a MIN_UP_SPEED (Garantovaný upload). Proměnné zobrazují hodnoty služeb z uvedených parametrů v závorce.
Přidali jsme k zákazníkovi příznak, pomocí kterého určíte zda je plátce DPH či není. Při případné změně tohoto příznaku se ukládá i časové rozlišení. Změnu lze provést pouze k 1. dni v měsíci.
Do šablony typu "Text emailu - uživatelský" přidána proměnná PR_COMP_IBAN, která zobrazuje IBAN provozovatele, na který má zákazník zaplatit platbu.
Dosud, když operátor naplánoval ukončení uhrazené služby do budoucna, tak se na poměrnou část předplacené služby vystavil dobropis a přeplatek se vrátil na unicredit. Když ale operátor naplánované ukončení zrušil z historie, tak se služba obnovila, ale zůstal vystavený dobropis a poměrná částka na unicreditu. Nově dochází k tomu, že dojde ke kompletnímu vrácení do původního stavu služby - za předpokladu, že má zákazník poměrnou částku na unicreditu (pokud nebude mít, nepovolí se zrušení ukončení).