Při změně termínu počátku/konce placení služeb a za období, na které jsou napárované platby, systém tuto činnost nedovolí a informuje uživatele o důvodu, např. "Změnu počátku placení nelze provést. Na období před nastavovaným počátkem placení existují napárované platby. Nejprve vyřešte napárované platby na předpisy před nastavovaným počátkem placení, poté akci opakujte.".
V modulu Interní doklady můžete nově filtrovat doklady dle zvolené skupiny zákazníků (filtr/sloupec "Skupina zákazníků").
Při aktivaci/transferu/změně periodické služby se pro funkcionalitu "Úhrada služeb předplatným uniCredit dle splatnosti předpisu" (http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocBillingUnicreditActualpaid) kontroluje zvolená perioda. Pokud je chybná, systém !!! oznámí hlášku "Pro zvolený billing plán musíte nastavit plovoucí periodu!"
Potřebujete individuálně plánovat kapacity zdrojů dle procesních oblastí a vědět, kde se zdroj bude nacházet? V Modulu Úkoly, záložkách Kalendář kapacit a Kapacity došlo k rozšíření dialogů na správu kapacit o "Procesní oblast" (možnost zadat zdroji kapacitu jen na zvolené oblasti) a na záložkách Kalendář úkolů a Kalendář kapacit se tyto oblasti zobrazují. Více informací naleznete ZDE
Na Kartě zákazníka v tabulce Produkty a služby jsme přidali informaci o provozovateli, u kterého je aktivována služba.
Do modulu Doklady jsme přidali volitelný sloupec "Uhrazeno", ve kterém se zobrazuje uhrazená částka faktury. Nastavením ostatních filtrů ("Uhrazeno do") můžete omezit uhrazené částky dle nastaveného data. Touto kombinací sloupců a filtrů si můžete zobrazit hodnotu uhrazených faktur k určitému dni.
Pokud máte nastaveno, že u billing plánu můžete měnit den splatnosti v rámci dialogu na aktivaci/editaci/přechod služby, tak zde došlo ke změně způsobu zadávání. Nově je možné zadat libovolnou hodnotu od 1-366. Editovatelné pole je zobrazené pouze tehdy, je-li v poli Měsíc splatnosti vybraná hodnota: Dle billing plánu (INVOICE), Dle billing plánu (TAXDOC), Dle dne zdaň. plnění nebo Dle vyst. faktury. V ostatních případech nemá editační pole smysl a zůstává zde původní výběrové pole (nabízené hodnoty). Důvodem změny je to, abyste mohli docílit, že např. 6.6. se vystaví faktura za květnový fixní předpis a splatnost bude až v červnu (vhodné pro B2B klienty se splatností větší než 30 dní).
Systém automatického generování a expedice upomínek podle kritérií, které si sám uživatel nastaví byl rozšířen o možnost zadat více dní (oddělených čárkou) u pole "Den generování". Lze tak určit více dní v měsíci, kdy se automatizace spustí. Více ZDE
Rozšířili jsme vyhledávání duplicitních zákazníků ve Wizardu o hledání mezi neaktivními zákazníky. Pokud si vyberete neaktivního zákazníka, můžete ho po potvrzení hned aktivovat.
Zároveň jsme provedli zvýraznění nalezených duplicitních zákazníků (neaktivní jsou přeškrtnutí) a zvýraznění nalezených jednotek na dané adrese (obsazené jsou šedé).
Do historie zákazníka bude zaznamenávána událost "Změna stavu zákazníka" s hodnotami aktivní/nektivní. V modulu Zákazníci v tabulce Seznam zákazníků ve sloupci Aktivace bude uvedeno datum poslední události Změna stavu zákazníka na aktivní. V případě, že ke změně stavu zákazníka ještě nedošlo, bude v tomto sloupci uvedeno datum vložení nového zákazníka.
Nasazena nová verze modulu Call centrum, ve kterém jsou zpracovávány telefonické požadavky zákazníků v lokacích s outsourcovaným call centrem, resp. Call centrem CIBS partnera.
Nové Call centrum umožňuje:
- práci s wizardem
- elektronickou evidenci manuálů pro operátory jednotlivých CIBS partnerů včetně evidence jejich odsouhlasení
- individuální nastavení řešení zmeškaných hovorů - zákazník může být vyzván, že příslušnou volbou může projevit zájem volat zpět
- podrobná evidence historie hovorů (uskutečněných, neuskutečněných, odchozích, příchozích) s přehráním uskutečněných hovorů
Všechny návazné funcionality (vytváření procesů, apod.) zůstaly zachovány.
Pro kontrolu vytvořených procesů můžete využít modul řízení/procesy a jednotlivé hovory (i ty bez vzniklého procesu) je možné kontrolovat a přehrát v modulu helpdesk/cc management - doporučujeme!
Nově můžete evidovat a vkládat také svůj hotline manuál a to v modulu helpdesk/nastavení CC.
U SMS brány od Unio Solutions se nově posílají dlouhé SMS zprávy (více než 160 znaků, limit 459 znaků). Seznam dostupných SMS bran ZDE
Přidali jsme další možnost párování plateb. Jedná se párování na aktuální měsíc s kontrolou přesné částky. Pokud je předpis na aktuální měsíc již napárovaný, provede se párování na následující měsíc.
Do modulu Expedice dokumentů jsme přidali informace o doručení dle odpovídajících typů expedice.
Doplnili jsme další typ dokladu, opravný daňový doklad na zálohy hrazené na uniCredit. Tento typ dokladu je využit při případném vrácení platby nebo její části zákazníkovi.
Pro šablonu typu "Text SMS (systémový)" byl doplněn seznam proměnných (pro využití posílání SMS z modulu Doklady a Upomínky).
Pro šablonu typu "Text SMS (uživatelský)" byl doplněn seznam proměnných (pro využití posílání SMS z modulu Zákazníci).
Pro odesílání a příjem SMS je možné nově využít bránu operátora EuroSMS. V případě zájmu o využívání této brány kontaktujte obchodní oddělení. Seznam dostupných SMS bran ZDE
V modulu Seznam zákazníků jsme přidali volitelný filtrovatelný sloupec "Smluvní závazek". Jedná se o seznam dat odpovídající pořadím seznamu služeb ve sloupci Služby (f.).
V komplexním systému vymáhání je možné nově nastavit nucený billing plán pro poplatek za vystavení upomínky. Praktické využití je v případě, když chcete striktně určit, jaký způsob úhrady bude poplatku za upomínku nastaven. Například, pokud nechcete zákazníkovi vystavovat daňový doklad na poplatek, který je zahrnut v upomínce a v rámci upomínky by ji měl zákazník uhradit, nastaví se nucený billing plán hotovost.
Dokumentace: hledejte výraz "Automatický poplatek za vygenerování upomínky"
Nově vytvořena globální šablona pro expedici výzev k úhradě formou SMS. Šablona se nazývá USER_PROFORMA, typu 'Text SMS (systémový)'. Použití je možné pouze pokud si vytvoříte šablonu pro svou lokaci např. duplikací globální. Podrobné informace jak provést duplikaci naleznete v dokumentaci 'Jak na šablony'. Zároveň je logické, že zákazník musí mít vyplněno telefonní číslo a zaškrtnut informační kanál SMS. Pokud něco z toho není splněno, systém na to upozorní v okamžiku expedice.
Do souborů pdf, které CIBS umožňuje generovat pomocí tlačítka "Zobrazí seznam pro tisk." pod každou tabulkou, jsme přidali do zápatí součty, které se v tabulkách zobrazují.
Při použití komplexního systému vymáhání (http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToDebtRecoveryChapter) je možné pro akci na nastavení automatizace (http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDocHowToDebtRecoveryChapter#AnchorAutoSetup) nastavit odlišné chování expedice upomínek. Do dialogu bylo přidáno pole pro 1. až n. upomínku (podle nastavení maximálního počtu upomínek) s volbami: Pouze tisk, Odeslání mailem, Odeslání SMS a Dle nastavení zákazníka. Výchozí hodnota "Dle nastavení zákazníka". Expedice formou e-mail a SMS je závislá na nastavení komunikačních kanálů zákazníka (pro úspěšnou expedici je musí mít zákazník povolené). Expedice formou tisk proběhne bez ohledu na nastavení komunikačních kanálů zákazníka.