verze 4.1.1 20.3.2015

Kontrola zákaznických SIPO čísel v rámci SIPO smluv CP a navázaných lokací

Upravena kontrola duplicity SIPO čísel. Původně se kontrola prováděla v rámci lokace, nově se provádí v rámci SIPO smluv a navázaných obchodních lokací (v rámci jedné smlouvy a povolených obchodních lokací). Při přidávání obchodní lokace k SIPO smlouvě dojde ke kontrole duplicit a pokud byla duplicita nalezena, budete upozorněni na seznam duplicitních čísel a v jakých lokacích jsou. Pokud nebyla duplicita nalezena, bude obchodní lokace k SIPO smlouvě přidána. Kontrola se provádí i při přidávání/editaci zákazníka (i u neaktivních) a při změnách služeb (aktivace, změna, přechod) s billing plánem SIPO.

Číst dál...

Odkazy na pdf přílohy zasílané emailem

V šablonách emailu pro odeslání pdf dokumentu (faktury, výzvy k úhradě, ...) jsme přidali možnost použít proměnnou XXX, která je v emailu nahrazena odkazem na dokument odesílaný zároveň jako příloha emailu.

Číst dál...

Generování opravných daňových dokladů

Do modulu Faktury, který jsme přejmenovali obecně na Doklady, jsme přidali i správu opravných daňových dokladů. Je tedy zajištěna stejná funkcionalita pro faktury, výzvy k úhradě, zálohové daňové doklady a opravné daňové doklady, včetně ruční i automatické expedice.

Číst dál...

Detekce pozdě stažených hovorů, SMS, dat a dalšího

V případě, že se z ústředny IPEX stáhne zpětně CDR záznam do již uzavřeného období, CIBS toto detekuje a operátor je na tuto skutečnost při následující uzávěrce upozorněn.
Do modulů zobrazujících hovory a sms jsme přidali sl. s datem uzávěrky a filtrem uzavřené/neuzavřené/vše.

Číst dál...

Kontrola vazby uniCredit služby na ostatní služby

Přidali jsme kontroly na vazbu mezi aktivní službou a uniCredit službou (při úplném smazání, při aktivaci služby,...).

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.1.0 23.2.2015

Úpravy modulu Pohledy (filtry, texty,...)

V modulu pohledy byly optimalizovány sloupce a filtry zejména jejich názvy, hinty.

Číst dál...

Stromová struktura číselníku a pole Číslo RT

Modul Call centrum, formulář "Aktivní volání", disponuje stromovou strukturou číselníku pro výběr důvodu volání a kódu důvodu a obsahuje pole "Číslo RT". Podle definované struktury se výběrem postupně načítá další položka v poli Důvod volání" (první až předposlední úroveň). Když se dojde nakonec stromové struktury, (nelze zobrazit další úroveň), zobrazí se pole Kód důvodu s poslední úrovní. V jakékoliv úrovni je možné změnit hodnotu. Vše co je "za" touto hodnotou se vymaže a je možné zadávat hodnotu znovu. Výběr číselníku ze stromové struktury se pro příchozí hovory rozhoduje dle parkoviště, kam se zákazník dovolal, případně kam byl zák. následně přepojen. Pokud není pro parkoviště definován číselník, pole "Důvod volání" se nezobrazuje. Pro příchozí a odchozí směr hovoru lze definovat samostatné číselníky. Pod polem "Poznámka" je číselné nepovinné pole s názvem Číslo RT, hint "Uveďte přidělené číslo požadavku (request ticket)", délka 10 znaků.
Modul CC MANAGEMENT, záložka Historie či modul Komunikace CC, nový filtr "Důvod volání" je složen z první úrovně až předposlední (setříděn dle parkoviště). Sloupec Důvod volání" obsahuje první úroveň až předposlední. Sloupec Kód důvodu obsahuje poslední úroveň. Nový volitelný filtr/sloupec "Číslo RT", hint: "Přidělené číslo požadavku (request ticket)", umístění: mezi Poznámka a Adresa. sloupec: ano, volitelný, filtr: ano, rozšířený ve skupině č.6, pořadí ve skupině: 3.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.0.22 23.1.2015

Operátor GTS pro odesílání a příjem SMS

Pro odesílání a příjem SMS je možné nově využít bránu operátora GTS. V případě zájmu o využívání této brány kontaktujte obchodní oddělení.

Číst dál...

Podpora zobrazení hlášek pri zablokování služeb na platformě nangu.tv

Na platformě Nangu.tv je nově možné zobrazovat hlášky na STB koncových uživatelů, pokud jsou jejich služby zablokované.

Číst dál...

Daňové doklady - zobrazování částky zůstatku za minulá období s ohledem na splatnost

Pro šablony daňových dokladů (např. faktura) byla vytvořena nová proměnná SALDO_MATURITY, která zobrazuje částku zůstatku za minulá období s ohledem na splatnost (zobrazuje i záporné hodnoty: přeplatky).

Číst dál...

Ošetření mezer na začátku a na konci hodnot

Pokud je v poli obsažen výraz, který na začátku nebo na konci obsahuje mezeru, systém tyto mezery odstraní. Lze tohoto využít např. při zakládání zákazníka, kde může dojít ručním psaním k chybnému zadání např. jména zákazníka a při hledání tohoto zákazníka (jméno mezera úmyslná mezera neúmyslná příjmení) by systém zákazníka nenašel. Lze tohoto využít i např. při kopírování hodnot z jiných míst, kde se zkopíruje i mezera (např. ID zákazníka).

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.0.21 19.12.2014

Položka "Po splatnosti" a možnosti zobrazení

Nastavením je možné na kartě zákazníka, Wizardu a v SelfCare zobrazovat informaci o částce všech předpisů k aktuálnímu datu po splatnosti. Jde o položku "Po splatnosti", která doplňuje informaci o saldu po splatnosti (položka Saldo). Položka "Po splatnosti" lze zobrazovat:
a) na kartě zákazníka ve formulářu Detaily, pod údajem "Nespárováno"
b) ve Wizardu pod údajem "Nespárováno"
c) v SELFCARE / Služby a vyúčtování / Informace o zákazníkovi nebo v SELFCARE / Služby a vyúčtování / Dluh
Pro povolení v OpCare (is.cibs.cz) požádejte support@cibs.cz. Pro povolení v SelfCare je potřeba přidat právo END_USER_TAX_AFTER_MATURITY uživateli "Zákazník {LOKACE}". 

Číst dál...

Nové funkce v modulu CALL CENTRUM

V modulu CALL CENTRUM může operátor nově:
- pracovat v lokacích s jednotkami/bez jednotek
- přepojit příchozí hovor na technika v terénu
- vyhledávat zákazníka podle IP a MAC
- volat zpět zákazníkovi pod číslem na které bylo původně voláno 
- nahlížet do vzorových postupů řešení problémů

Číst dál...

Nová proměnná v šablonách - cena služby bez DPH

Nově byla pro šablony přidána proměnná PRICE_WITHOUT_VAT_DISC: Cena služby bez DPH, ve které je zohledněna sleva.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.0.20 21.11.2014

Web services funkce pro čtení hlaviček objednávek

Vytvořena web services funkce ws_order_list, která slouží k výpisu objednávek prostřednictvím SOAP volání. Podrobné informace k popisu a volání této funkce naleznete v dokumentaci

Číst dál...

Volitelný filtr/sloupec "Produkt/služba EU"

Vytvořen nový sloupec/filtr 'Produkt/služba EU' představující název produktu/služby pro koncového zákazníka. Umístění: Karta zákazníka, tabulka 'Produkty a služby'.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.0.19 24.10.2014

Rozlišení odesílání sms klientům jen na mobilní čísla

Vytvořena funkcionalita, která umožní odesílat sms pouze na mobilní, nikoli pevná čísla. Podmínkou je nadefinovat pro daný stát všechny mobilní telefonní prefixy jenž mají být pro odesílání sms platné.

Více info ZDE

Číst dál...

Odpisy pohledávek

Modul Pohledávky obsahuje možnost provedení odpisů na vyfiltrovaných předpisech (odpisy dle data promlčení). Odpisy jsou evidovány pod pokladnou s příznakem "Odpisy", kde jsou tyto předpisy spárované. Více informací v dokumentaci, kapitola: Přidání pokladny/účtu.

Číst dál...

Vložení textové informace do historie zákazníka na základě vložení dokumentu k SP

Vytvořena funkcionalita, která umožní vložení textové informace do historie zákazníka (Karta zákazníka, záložka Info, tabulka Historie zákazníka) v případě vložení dokumentu k servisnímu procesu. V tabulce najdete tuto událost jako typ Poznámka.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.0.18 25.9.2014

Podpora 3-místného kódu poplatku

Pro předávání sipo předpisu poště je možné uvádět 3místný kód poplatku. Lze si tak u pošty nechat zřídit svůj vlastní kód, pod kterým budete mít všechny položky sečtené. Poště se platí za položky na sipo předpisu, tzn. pokud využíváte více kódů poplatků, můžete tím ušetřit náklady, které hradíte poště. 

Číst dál...

Sloupce Splatnost a BP do Věkové struktury pohledávek

V modulu Pohledávky, záložce Věková struktura a v modulu Účto, záložce Pohledávky byly v detailní tabulce Pohledávky zákazníka přidány sloupečky a filtry Splatnost a Billing.

Upozornění: u dobropisů neevidujeme billing plán (ve sloupci Billing je uveden výraz "Dobropis").

Číst dál...

Podpora nových údajů pro smluvní dokumenty

Při pořízení zákazníka (zaevidování do systému) lze nově nastavit příznak "Marketingová sdělení". Tento příznak slouží pro rozlišení, jestli Vám koncový zákazník povolil zasílání marketingových sdělení. Zákazníky lze podle tohoto příznaku filtrovat a dále s množinou zákazníků pracovat (poslat z modulu Zákazníci akcí "Odeslání hromadného mailu nebo sms pomocí šablon" marketingové sdělení).

Při pořízení zákazníka bylo přepracováno nastavení komunikačních kanálů. Nově lze nastavit komunikační kanály e-mail, tisk, SMS. Původně byl e-mail a tisk pod jednou volbou "Informovat e-mailem" (zaškrtnuto znamenalo e-mail, odškrtnuto znamenalo tisk), tzn. že při expedici dokumentů akcí "Dle nastavení" mohl koncový zákazník dostat e-mail nebo papírovou podobu, nikoliv e-mail a papírovou podobu (to šlo zajistit pouze vícenásobnou expedicí). Zákazníky lze podle těchto příznaků filtrovat. 

S ohledem na výše zmíněné jsou k dispozici nové proměnné, které lze přidat jednotlivým typům šablon v modulu Šablony:
- CT_INFO_MAIL, která zobrazuje stav povolení příjmu e-mailem
- CT_INFO_POST, která zobrazuje stav povolení příjmu papírově
- CT_U_INFO_MARKETING, která zobrazuje stav povolení marketingových sdělení 

Dále jsou k dispozici nové proměnné:
- CT_U_DEFAULT_BP_NAME, která zobrazuje název výchozího BP zákazníka
- PARAM_VOICE_NUMBER_VISIBILITY_PUBLIC (v bloku SERVICES), která zobrazuje hodnotu parametru služby "Veřejný tel. seznam" (parametr hlasové služby)

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot