Rozšířili jsme emailový report o počtu vygenerovaných jednotek o údaje zadávané při spuštění akce.
V modulu Sběrné doklady na záložce "Uzávěrky" v tabulce "Sběrné doklady předpisů" a tabulce "Sběrné doklady plateb" jsme přidali vazbu mezi záznamy v tabulce a akčními tlačítky. Pokud některé akce nejsou pro daný záznam dostupné, tlačítka jsou zneaktivněna.
Do modulu Doklady jsme doplnili možnost označení jednotlivých záznamů v tabulce Seznam dokladů. S tím souvisí úprava funkčních tlačítek, která provádějí akce buď nad vyfiltrovanou množinou záznamů nebo nad označenou množinou záznamů. Konkrétně se jedná o akci Storno všech vyfiltrovaných dokladů / Storno všech vybraných záznamů a Expedice (tisk) všech vyfiltrovaných dokladů / Expedice (tisk) všech vybraných dokladů. Zároveň tím došlo ke sloučení stávajících funkčního tlačítka Tisk dokladu a Tisk všech vyfiltrovaných dokladů.
Ve smluvních dokumentech zobrazujeme i závislé služby.
Do modulu Karta zákazníka jsme v tabulce Produkty a služby přidali volitelný filtr ID (ID aktivované služby).
V modulu Objednávky v dialogu na editaci položky objednávky a v uživatelském rozhraní jsme přidali bezpečnostní hlášku na potvrzení smazání grafiky.
Vymáhací proces umožňuje na základě nastavení provádět automatické blokování služeb a dále jejich ukončování.
Doplnili jsme možnosti importu záznamů o telefonních hovorech o další položky. Tím je možné nyní provést manuálně stejný import, jako je prováděn automaticky přes rozhraní třetích stran.
V modulu Pohledávky na záložkách Dle zákazníka a Dle předpisu jsme přidali volitelný sloupec a filtr Emaily (emailové spojení na zákazníka).
V modulu Sběrné doklady, na záložce Souvztažnosti jsme v tabulce "Přehled účetních souvztažností - detail" přidali filtr a volitelný sloupec "Smlouva" a "Poznámka k platbě".
Do výzev k úhradě jsme přidali do bloku DETAIL (blok položek dokladu) proměnnou SERVICE_UNIT_ADDRESS, pomocí které se zobrazí adresa bytové jednotky, na které je poskytována daná služba.
Do většiny tiskových šablon, ve kterých jsou proměnné na textovou formu adresního místa jsme přidali proměnnou CT_ADDR_UNIT, která zobrazuje kompletní adresu včetně zohlednění části obce.
V šabloně typu "Výzva k úhradě" v bloku DETAIL (blok položek dokladu) jsme upravili proměnné ITEMS_FROM (Počátek předpisu služby) a ITEMS_TO (Konec předpisu služby).
V modulu Předpisy úhrad a v modulu Upomínky je možné expedovat pouze označené záznamy.
Případné slevy na službu zákazníka lze nyní zobrazovat i na výzvě k úhradě.
Rozšířili jsme export zákazníků a služeb ve formátu XML o umístění služby a poznámku ke službě uvedenou u služby zákazníka v Mango.
V modulu Účto na záložce Kontrolní výkaz SK (určené pro Slovensko), jsme v tabulce Kontrolní výkaz - detail přidali sloupec Smlouva. Ve sloupci jsou uvedené čísla smluv zákazníků. Kromě toho jsme v tabulce Kontrolní výkaz - doklady nahradili statický text s názvem zákazníka odskokem do modulu Karta zákazníka.
Do šablony typu "Text emailu (uživatelský)" jsme přidali proměnné pro parametry zákazníka.
Upravili jsme podmínku na ukončení procesu vymáhání. Aktivací jednorázové služby nedojde k ukončení procesu vymáhání.
Do šablony typu Smlouva jsme přidali proměnnou SA_ID, která reprezentuje identifikátor služby zákazníka.
Libovolně definovatelné periody služeb a případné omezení jejich množiny pro jednotlivé lokace.
Rozšířili jsme možnosti definice automatizace uzávěrek předpisů.
Do šablony typu "Servisní proces" jsme přidali další proměnné.
Rozšířili jsme možnosti definice splatnosti u billing plánů.
V šabloně s názvem USER_REMINDER (SMS o upomínce) můžete použít nové proměnné pro jméno a příjmení zákazníka: CT_FIRST_NAME, CT_LAST_NAME.
Nastavení automatizací umožňuje si zvolit, zda má být odesílaný report o výsledku i v případě, kdy automatizace neprovedla žádnou akci. Například nebyly žádné doklady k vygenerování.
Mango umožňuje v případě akce spuštěné na pozadí zobrazovat její průběh. Postupně tyto informace doplňujeme do uživatelského prostředí.
Mango umožňuje nastavit stavy akčních tlačítek dle vybraného záznamu v dané tabulce. Postupně u některých akcí tuto možnost využíváme.
Editaci údajů zákazníka můžete provádět přímo v modulu Karta zákazníka.
Rozšířili jsme možnost slev. V modulu Slevy a akce si můžete nastavit více kombinací podmínek slev.
Věková struktura pohledávek se na pozadí generuje pouze za uzavřené období.
Přidali jsme kontrolu uhrazení předpisu při aktivaci slevy.