V Mango lze zákazníkům účtovat služby opakovaně a pravidelně a to v cyklech nezávislých na kalendářním měsíci, či roce. Navíc lze určit od jakého data bude služba skutečně účtovaná a toto nastavení počátečního data je možné nyní změnit i později po aktivaci služby zákazníka
Služby můžete v Mango koncovým zákazníkům účtovat i formou předplatného. Zákazník musí tyto služby platit dopředu a když je včas nezaplatí, automaticky se mu zablokují jako to znáte třeba u předplatných telefonních karet. Nově systém umožňuje, že můžete zákazníkům i takovéto služby ručně blokovat (i když mají zaplaceno) na určitou nastavenou dobu. To se může hodit třeba když potřebujete služby omezit z nějakého porušení smlouvy ze strany zákazníka.
Zákaznické rozhraní, kam přistupují vaši zákazníci, je zase o něco rychlejší.
Průběžně provádíme opravy v IS Mango. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
Každý klik se počítá a my se snažíme, aby jich bylo v Mangu potřeba co nejméně.
Ve fultextu si lze nyní vyhledat záznamy VOIP, GSM, SMS, MMS i podle telefonního čísla volajícího/odesílatele či příjemce.
V procesním řízení v Mango lze proces evidovat ke koncovému zákazníkovi a k jemu konkrétně poskytovaným službám. Nyní můžete přehledněji vybírat aktivní služby zákazníka na konkretní bytové jednotce.
Mango eviduje služby poskytované koncovým zákazníkům (zde například telekomunikační služby jako je přístup k Internetu) a řídí sítě, které tyto služby skutečně zajišťují. Po provedení zablokování nebo omezení služeb operátorem nebo systémem (např. kvůli pohledávkám po splatnosti, nebo jinému porušení smlouvy), dojde k okamžitému omezení služeb bez zbytečné prodlevy.
Při řízení optických sítí na technologii GPON je možné v Mango evidovat porty u zařízení GPON OLT a ONT, přes které jsou zařízení propojena a dále lze hromadně přesunovat vybraná GPON ONT zařízení z jednoho OLT portu na jeho jiný port.
Výrazně umístěné ikony systému, které mají uživatele na něco upozornit nyní umožňují pouhým najetím myši zobrazit informaci o kolik a konkrétně jakých upozornění se vlastně jedná.
V procesním řízení v Mango lze u procesu zvolit, upravit nebo přidat i provozovnu a kontakt koncového zakazníka.