verze 4.2.15 21.7.2017

Už žádné chyby při odesílání e-mailů/SMS!

Díky nové úpravě jsme zamezili možným chybám, které můžete udělat při expedici e-mailu/sms z modulu Zákazníci.

Číst dál...

Nový formát importu bankovních výpisů Citibank

U Citibank došlo ke změně formátu pro import bankovních výpisů. Nový formát (SAP) již můžete v Mangu použít. 

Číst dál...

Zjednodušení práce se záznamníkem v Call centru

Při zpracování hovorů v záznamníku call centra v Mango můžete nyní pracovat rychleji.

Číst dál...

Okamžitý přehled stavu Vašeho call centra

V Mango můžete spustit vlastní call centrum pro obsluhu hovorů vašich zákazníků. Pro Váš okamžitý přehled o jeho stavu je k dispozici modul s názvem Wallboard, který je vhodný i pro zobrazení na velké obrazovce např. přímo v místnostech call centra.

Číst dál...

Filtrování dlužníků přes číslo smlouvy

Dlužníky a jejich předpisy si můžete nově filtrovat přes číslo smlouvy.

Číst dál...

Rozšířené možnosti úprav stránek pro koncové zákazníky

Přidali jsme možnost individuálních úprav na stránkách pro koncové zákazníky.

Číst dál...

S novou verzí Manga je vaše práce zase o trochu rychlejší

Zrychlili jsme načítání salda, kontrolu předplacených služeb, akce v modulech pracujících s variabilním symbolem a snížili jsme nároky na operační paměť při práci s kalendáři.

Číst dál...

Opravy v IS Mango

Průběžně provádíme opravy v informačním systému Mango. Seznam aktuálních oprav je v detailu.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot