Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
Doplnili jsme filtr Aktualizace s možností filtrace dle výsledku poslední aktualizace.
Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
Zobrazení čísla smlouvy pro Kontrolní výkaz SK.
Rozšířili jsme možnosti čerpání věrnostních bodů v produktu Mango Print.
Vylepšení zobrazení stavu technologií na bytové jednotce.
Umíme nadefinovat závislosti mezi různými parametry zařízení.
Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
V Mango lze nyní zobrazit výsledky aktualizace systému SledováníTV.
Rozšířili jsme definici automatických akcí a událost zablokování služby.
Rozšířili jsme dialog na načítání rozhraní zařízení pomocí SNMP o další položky.
Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
Vkládání plateb s datem do budoucna je nutné zatržítkem potvrdit.
Přidali jsme možnost vytvářet zálohový doklad k přijatým platbám i pro neplátce DPH.
V modulu CC Management jsme zlepšili přehled o stavech operátorů.
Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
V nové aplikaci pro zákaznickou zónu lze konfigurací skrýt některá zařízení. Lze to využít např. u virtuálních zařízení, o kterých zákazník neví, ale jsou nezbytná v Mango pro provádění provisioningu.
Přidali jsme další možnosti konfigurace vymáhacího procesu. Konkrétně další volby u ukončení služeb ke dni.
Rozšířili jsme možnosti práce v modulu Video on demand. Doplnili jsme funkcionality a rozšířili uživatelské rozhraní.
Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
Rozšíření automatického vytváření procesů na základě přijetí e-mailů od zákazníků.
Elektronické potvrzení smluvních dokumentů v zákaznické zóně.
Doplnění identifikačních údajů služeb přiřazených koncovým zařízením.
V Call centru Mango jsme zlepšili uživatelské rozhraní pro zpracování hovorů v záznamníku.
Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.