Pro zákazníky

Zajímavosti

Zajímavosti (47)

Zveřejněno v Zajímavosti
čvn 20
Napsal(a)

Co zvyšuje produktivitu týmu

Nejlepší společnosti si mohou dovolit týmy složené ze samých odborníků.

Zveřejněno v Zajímavosti
čvn 13
Napsal(a)

Jak na tiskové PDF - není PDF jako PDF

Zorientujte se v problematice tiskových dat, a to jak pro jejich tvůrce, tak pro příjemce a zpracovatele.

Zveřejněno v Zajímavosti
čvn 06
Napsal(a)

Jak budovat silné obchodní vztahy

Dobré obchodní vztahy jsou základním kamenem úspěšného podnikání.

Zveřejněno v Zajímavosti
kvě 30

Nejlepší nástroje pro videokonference

Videokonference představují efektivní a moderní způsob komunikace, který umí firmám šetřit čas i náklady. Na trhu je dostupná celá řada řešení, jež se od sebe liší možnostmi, funkcemi i cenou.

Zveřejněno v Zajímavosti
kvě 23
Napsal(a)

Jaká budoucnost čeká chytrou domácnost?

Podle statistik dosáhne do roku 2020 trh s produkty souvisejícími s chytrou domácností hodnoty 40 miliard dolarů a to je řeč jen o trhu americkém.

Zveřejněno v Zajímavosti
kvě 16
Napsal(a)

PDF 2.0 pro tiskovou produkci

Jsou změny, kterým se nelze vyhnout. Nový standard PDF/X-6 bude založen na PDF 2.0.

Zveřejněno v Zajímavosti
kvě 09
Napsal(a)

Staré ajťácké pravdy

Každý IT technik, který už má něco za sebou, vám potvrdí, že těchto 5 mouder platí za všech okolností. Však si to také často na vlastní kůži vyzkoušeli.

Zveřejněno v Zajímavosti
kvě 02

Vyvarujte se chyb u e-mailů

Internetová komunikace dnes tvoří jeden ze stěžejních pilířů pro úspěšnou spolupráci ve firmách i mezi nimi. A to nemluvíme pouze o e-mailech – během několika posledních let se začalo velké množství profesních otázek řešit i na sociálních sítích.

Zveřejněno v Zajímavosti
dub 25

Rozvíjejte své nápady

Především kreativní lidé, kteří mají větší než malé množství nápadů, obvykle bojují s tím, jakým způsobem si uspořádat myšlenky, aby z nich vzešlo něco užitečného a inovativního. A právě myšlenkové mapy jsou jedním z osvědčených postupů.

Zveřejněno v Zajímavosti
dub 18

B2B a sociální síť: Která je ta pravá?

V minulém článku jsme si nastínili, jak mohou být sociální sítě prospěšným a účinným nástrojem pro B2B byznys a budování značky. Tentokrát se blíže podíváme na to, jak se sociální sítě liší, přičemž největší pozornost budeme směřovat na ty u nás nejpoužívanější, tedy Facebook, Linkedin a Twitter.

Kontaktujte našeho obchodníka
Petr Langr
Petr Langr
Poradenství a obchod
 langr@ogsoft.cz   +420 732 451 326
Přihlašte se k odběru novinek pro firmy