Pro ISP

ISP Hotline

Outsourcing hotline 15x7 pro ISP

Každý hovor je důležitý

Napsal(a)  Zveřejněno v ISP Hotline
Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google Plus

Uvažujete jak vylepšit fungování vaší firmy? Jak získat konkurenční výhodu? Zefektivněte svou komunikaci. Služba ISP hotline se komfortně postará o hovory vašich zákazníků.

ISP hotline - nadstandartní servis pro vaše zákazníky

  • Operátor bude pro Vaše zákazníky k dispozici každý den včetně víkendů a svátků od 7:00 do 22:00.
  • Budete mít k dispozici profesionální komunikační nástroj.
  • Ušetříte náklady a váš čas!
  • Zvýšíte péči o zákazníka a získáte konkurenční výhodu.
  • Uspoříte prostředky za koupi nového hardwaru, ústředny a dalšího vybavení.
  • Odfiltrujete „jednoduché požadavky“, které nemusí řešit Váš technik.
  • V případě výpadku mají vaši technici čas problém řešit. Zvýšený počet hovorů řeší naši operátoři.
  • Získáte také záznam hovorů. Všechny hovory jsou nahrávány a jsou pro vás dostupné.
  • Budete mít k dispozici garantované technologické zázemí společnosti a pravidelný reporting provozu.
  • Hotline je plně navázána na IS Mango ISP. Získáte tak kompletní přehled o procesech a servisních výkonech.
  • Jak budou operátoři postupovat při řešení vašich hovorů záleží jen na vás. Vytvořte v systému svůj on-line manuál, který bude vám i operátorům k dispozici
  • Došlo u vás ke změnám? Máte novou marketingovou akci na kterou se volající budou ptát? Váš manuál máte možnost kdykoliv editovat a na změny operátory upozornit.
  • Přejete si automatický rozcestník? Chcete hovory striktně dělit na obchodní a technické? Volající může být instruován a správně přepojen už na začátku hovoru.
  • Linka je plně obsazená...co teď? V tomto případě nabízíme volbu "volej zpět".. Až bude linka volná, operátor vašeho zákazníka kontaktuje.
  • Chcete si vytvářet statistiky? Mít přehled o hovorech vašich zákazníků? Zobrazte si v systému přesně ty informace, které vás zajímají. K dispozici je velké množství filtrů a možnost uložení vašich individuálních náhledů.
  • Chcete technikům/obchodníkům posílat konkrétní a relevantní informace? Sami si určete typy servisních procesů a zaměstnance, kterým budou zasílány.
  • V systému máte možnost kdykoliv hovor přehrát.
  • Zkontrolujete si také, který operátor hovor zpracovával.
  • Máte možnost kontroly délky hovoru, doby vyzvánění, zpracování hovoru, počtu hovorů za jednotlivá období apod.
  • Zkontrolovat si můžete také svůj manuál, který je k dispozici v on-line podobě.
Nemáte IS Mango ISP a uvažujete o službě ISP hotline? Hotline se Vám přizpůsobí! Více informací o externí službě ISP hotline.
25,17,0,50,1
600,600,60,0,5000,1000,25,2000
90,150,0,70,12,30,50,1,70,12,1,50,1,0,1,5000
Schéma možného nastavení automatického rozcestníku
Automatický rozcestník
Základní proces zpracování hovoru
Jak ISP hotline funguje

Jak hotline funguje

1) K příjmu hovoru můžeme využít Vaše stávající telefonní číslo, které bude přesměrováno na naši voice gate way nebo Vám můžeme přidělit také telefonní číslo z našeho rozsahu, které pouze zveřejníte. Pokud budete mít zájem, obešleme Vaše zákazníky dopisem o nové hot-line službě a do dopisu umístíme samolepku s hot-line číslem, které si bude zákazník moci nalepit na PC či router pro případ potřeby.

2) Po dovolání na hot-line může zákazník využít rozcestník, tak aby byl dopředu znám jeho dotaz a byl přepojen na správnou operátorku.Pokud je linka obsazená, může zadat volbu "volat zpět".

3) Vyškolená operátorka již dopředu vidí, že volá klient Vaší společnosti. Ohlásí se Vaším jménem a zeptá se, s čím může pomoci.

4) Operátor/ka aktivně řeší zákazníkův problém, je schopna poradit s technickými problémy a v mnoha případech hovor také vyřeší. (např. nastavení PC, nastavení pošty, odpojený modem, nahlášenou poruchu atd.) V případě že technická závada vyžaduje zásah technika na místě, sepíše operátorka požadavky zákazníka a zasílá je Vašemu technikovi.

5) Všechny hovory jsou zaznamenávány a evidovány a Vy máte kdykoliv možnost jejich kontroly a analýzy. Všechny hovory i procesy jsou archivovány a logicky řazeny, na jejich základě lze vytvářet predikce a statistiky.

25,17,0,50,1
600,600,60,1,5000,1000,25,2000
90,150,0,70,12,30,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
Operátor přijal hovor. všechny důležité informace o zákazníkovi (využívané služby, nedoplatky, kontakty) jsou zobrazeny. Operátor je automaticky přepnut do stavu Off Air.
Přijetí hovoru a zobrazení informací o zákazníkovi.
Při zakládání servisního procesu operátor zaznamená požadavky zákazníka a směřuje je (podle typu servisního procesu) na konkrétní e-mail.
Zakládání servisního procesu
Pro kontrolu hovorů je vám k dispozici "CC management". Pro nastavení a editaci manuálu je zde "nastavení CC".
Moduly call centra
Všechny hovory, jejich délku, zpracování, čas a mnohé další, máte možnost kontrolovat.
CC management
Manuál můžete přizpůsobit svým potřebám. Jednoduše jej upravíte a zašlete ke kontrole a schválení. Pokud budeme mít nějaké nejasnosti zavoláme vám. Schválený manuál se poté zobrazí operátorů společně s informací o jeho změně.
Online manuál s možností editace

Služba ISP hotline se přizpůsobí vašim potřebám.Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Označeno v :
1413 Naposledy změněno úterý, 05 duben 2016
Pro psaní komentářů se přihlašte
Přihlašte se k odběru novinek pro ISP
Kontaktujte našeho obchodníka
Lenka Ševčíková
Poradenství a obchod
sevcikova@ogsoft.cz +420 777 125 314