Lenka Ševčíková

lis 22
Zveřejněno v verze 4.1.4

SMS brána Unio Solutions - podpora dlouhých SMS

U SMS brány od Unio Solutions se nově posílají dlouhé SMS zprávy (více než 160 znaků, limit 459 znaků). Seznam dostupných SMS bran ZDE

lis 22
Zveřejněno v verze 4.1.3

Procesy: Umístění služby

V modulu Procesy, v tabulce Seznam procesů přidán volitelný sloupec Umístění. Sloupec se zobrazuje vpravo vedle sloupce Trv. bydl. / sídlo. Pokud není hodnota vyplněna, zobrazí se prázdná buňka. Ke sloupci je vytvořen i textový filtr. Tento sloupec je přidaný do hodnot, ve kterých se hledá filtrem Hledej.

lis 22
Zveřejněno v verze 4.1.3

Sloupec a filtr Smluvní závazek v Seznamu zákazníků

V modulu Seznam zákazníků jsme přidali volitelný filtrovatelný sloupec "Smluvní závazek". Jedná se o seznam dat odpovídající pořadím seznamu služeb ve sloupci Služby (f.).

lis 22
Zveřejněno v verze 4.1.3

SMS brána - použitelná pro všechny SK zákazníky

Pro odesílání a příjem SMS je možné nově využít bránu operátora EuroSMS. V případě zájmu o využívání této brány kontaktujte obchodní oddělení. Seznam dostupných SMS bran ZDE

lis 22
Zveřejněno v verze 4.1.3

Nové proměnné pro šablonu typu text SMS

Pro šablonu typu "Text SMS (systémový)" byl doplněn seznam proměnných (pro využití posílání SMS z modulu Doklady a Upomínky).
Pro šablonu typu "Text SMS (uživatelský)" byl doplněn seznam proměnných (pro využití posílání SMS z modulu Zákazníci). 

lis 22
Zveřejněno v verze 4.1.2

Automatizace expedice upomínek - způsob expedice

Při použití komplexního systému vymáhání (http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToDebtRecoveryChapter) je možné pro akci na nastavení automatizace (http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDocHowToDebtRecoveryChapter#AnchorAutoSetup) nastavit odlišné chování expedice upomínek. Do dialogu bylo přidáno pole pro 1. až n. upomínku (podle nastavení maximálního počtu upomínek) s volbami: Pouze tisk, Odeslání mailem, Odeslání SMS a Dle nastavení zákazníka. Výchozí hodnota "Dle nastavení zákazníka". Expedice formou e-mail a SMS je závislá na nastavení komunikačních kanálů zákazníka (pro úspěšnou expedici je musí mít zákazník povolené). Expedice formou tisk proběhne bez ohledu na nastavení komunikačních kanálů zákazníka. 

lis 22
Zveřejněno v verze 4.1.2

Součty v seznamech pro tisk

Do souborů pdf, které CIBS umožňuje generovat pomocí tlačítka "Zobrazí seznam pro tisk." pod každou tabulkou, jsme přidali do zápatí součty, které se v tabulkách zobrazují.

lis 22
Zveřejněno v verze 4.1.2

SMS šablona pro výzvu k úhradě

Nově vytvořena globální šablona pro expedici výzev k úhradě formou SMS. Šablona se nazývá USER_PROFORMA, typu 'Text SMS (systémový)'. Použití je možné pouze pokud si vytvoříte šablonu pro svou lokaci např. duplikací globální. Podrobné informace jak provést duplikaci naleznete v dokumentaci 'Jak na šablony'. Zároveň je logické, že zákazník musí mít vyplněno telefonní číslo a zaškrtnut informační kanál SMS. Pokud něco z toho není splněno, systém na to upozorní v okamžiku expedice.

lis 22
Zveřejněno v verze 4.1.2

Poplatek za upomínku - nucený BP

V komplexním systému vymáhání je možné nově nastavit nucený billing plán pro poplatek za vystavení upomínky. Praktické využití je v případě, když chcete striktně určit, jaký způsob úhrady bude poplatku za upomínku nastaven. Například, pokud nechcete zákazníkovi vystavovat daňový doklad na poplatek, který je zahrnut v upomínce a v rámci upomínky by ji měl zákazník uhradit, nastaví se nucený billing plán hotovost.
Dokumentace: hledejte výraz "Automatický poplatek za vygenerování upomínky"

lis 22
Zveřejněno v verze 4.1.1

Zobrazování grafu s výčtovým typem oboru hodnot

 CIBS nyní umožňuje generování grafu pro veličiny výčtovým typem oboru hodnot (např. stav propojení, stav RAID apod.)