Pro ISP

Mango ISP

Komplexní informační systém pro ISP

Zákaznická linka s Mango ISP?

Napsal(a)  Zveřejněno v Mango ISP

S Mango ISP můžete významně zvýšit úroveň služeb podpory pro své zákazníky.

Efektivní komunikace s koncovými zákazníky

Zná to každý z menší ISP firmy, technik, obchodník nebo osoba z vedení řeší nějaký úkol a do toho telefon - zákazník, který má problém se službou. Řešení se nakonec nalezne mezi židlí a klávesnicí. Jste vyrušeni, musíte se krátkodobě věnovat jiné činnosti a jste nekoncentrovaní.

A nebo jste větší firma a máte na vyřizování hovorů pracovníky, ale ti zvedají mobil, nebo běžnou linku, jiný zákazník se pak už nedovolá, není jasné kdo s kým co po telefonu vyřizoval.

Se systémem Mango ISP můžete využít buď řešení pro vlastní Call Centrum, které je v Mango ISP obsaženo nebo můžete využít službu ISP Hotline, to je plný outsourcing hotline včetně operátorů, kteří vyřizují hovory a maily Vašich zákazníků.

    Mango Call Centrum
  • Virtuální ústředna s funkcemi Call Centra
  • Konfigurace na míru
  • Součást Mango ISP - propojení s CRM
  • Čekací fronty příchozích hovorů
    Mango ISP Hotline
  • Kompletní služba včetně pracovníků
  • Operátoři od 7:00 do 22:00 každý den
  • Hovory i jejich zpracování přímo v Mango ISP
  • Více o Mango ISP Hotline

Mango Call Centrum

Mango ISP Vám může poskytnout Vaše vlastní call centrum (telefonní kontaktní centrum pro zákazníky včetně integrované ústředny), jedná se o propracované řešení, kde se jednotliví operátoři mohou přihlašovat k registrovaným SIP telefonům (to mohou být fyzické přístroje nebo sw klienti), definujete si vlastní IVR s rozdělením na různé volací fronty atp. Call centrum je přímo součástí Mango ISP.

  • IVR (Interactive voice response) na míru
  • Automatické záznamníky
  • Jednoduchá i podrobná klasifikace hovorů
  • Wallboard s aktuálním stavem call centra
  • Statistiky činností operátorů
  • Nahrávání všech hovorů
  • Přepojování hovorů např. na techniky
  • Volání zpět zákazníkovi, který se nedovolal
  • Řešení zmeškaných hovorů
  • Kontextové manuály pro operátory

IVR:
Interactive voice response (Interaktivní hlasová odezva), IVR umožňuje zákazníkům komunikovat s automatickým call centrem pomocí tlačítek na telefonu. Realizují se tak například automatické spojovatelky (rozcestníky), automatické záznamníky, kontroly autorizačních kódů a podobně.

Označeno v :
801 Naposledy změněno pátek, 01 prosinec 2017
Kontaktujte našeho obchodníka
Lenka Ševčíková
Lenka Ševčíková
Poradenství a obchod
 sevcikova@ogsoft.cz   +420 777 125 314
Přihlašte se k odběru novinek pro ISP