ISP hotline - nadstandardní servis pro vaše zákazníky
Jak hotline funguje
- K příjmu hovoru můžeme využít
Vaše stávající telefonní číslo , které bude přesměrováno na naši voice gate way nebo Vám můžeme přidělit také telefonní číslo z našeho rozsahu, které pouze zveřejníte. Pokud budete mít zájem, obešleme Vaše zákazníky dopisem o nové hot-line službě a do dopisu umístíme samolepku s hot-line číslem, které si bude zákazník moci nalepit na PC či router pro případ potřeby. - Po dovolání na hot-line může zákazník využít
rozcestník , tak aby byl dopředu znám jeho dotaz a byl přepojen na správnou operátorku.Pokud je linka obsazená, může zadat volbu"volat zpět" . - Vyškolená operátorka
již dopředu vidí , že volá klient Vaší společnosti. Ohlásí se Vaším jménem a zeptá se, s čím může pomoci. - Operátor/ka
aktivně řeší zákazníkův problém , je schopna poradit s technickými problémy a v mnoha případech hovor také vyřeší. (např. nastavení PC, nastavení pošty, odpojený modem, nahlášenou poruchu atd.) V případě že technická závada vyžaduje zásah technika na místě, sepíše operátorka požadavky zákazníka a zasílá je Vašemu technikovi. - Všechny hovory jsou
zaznamenávány a evidovány a Vy máte kdykoliv možnost jejich kontroly a analýzy. Všechny hovory i procesy jsou archivovány a logicky řazeny, na jejich základě lze vytvářet predikce a statistiky.
Služba ISP hotline se přizpůsobí vašim potřebám. Vyžádejte si více informací a cenovou nabídku ještě dnes.