Přidali jsme kontroly na vazbu mezi aktivní službou a uniCredit službou (při úplném smazání, při aktivaci služby,...).
V případě, že se z ústředny IPEX stáhne zpětně CDR záznam do již uzavřeného období, CIBS toto detekuje a operátor je na tuto skutečnost při následující uzávěrce upozorněn.
Do modulů zobrazujících hovory a sms jsme přidali sl. s datem uzávěrky a filtrem uzavřené/neuzavřené/vše.
Do modulu Faktury, který jsme přejmenovali obecně na Doklady, jsme přidali i správu opravných daňových dokladů. Je tedy zajištěna stejná funkcionalita pro faktury, výzvy k úhradě, zálohové daňové doklady a opravné daňové doklady, včetně ruční i automatické expedice.
V šablonách emailu pro odeslání pdf dokumentu (faktury, výzvy k úhradě, ...) jsme přidali možnost použít proměnnou XXX, která je v emailu nahrazena odkazem na dokument odesílaný zároveň jako příloha emailu.
Upravena kontrola duplicity SIPO čísel. Původně se kontrola prováděla v rámci lokace, nově se provádí v rámci SIPO smluv a navázaných obchodních lokací (v rámci jedné smlouvy a povolených obchodních lokací). Při přidávání obchodní lokace k SIPO smlouvě dojde ke kontrole duplicit a pokud byla duplicita nalezena, budete upozorněni na seznam duplicitních čísel a v jakých lokacích jsou. Pokud nebyla duplicita nalezena, bude obchodní lokace k SIPO smlouvě přidána. Kontrola se provádí i při přidávání/editaci zákazníka (i u neaktivních) a při změnách služeb (aktivace, změna, přechod) s billing plánem SIPO.
Modul Call centrum, formulář "Aktivní volání", disponuje stromovou strukturou číselníku pro výběr důvodu volání a kódu důvodu a obsahuje pole "Číslo RT". Podle definované struktury se výběrem postupně načítá další položka v poli Důvod volání" (první až předposlední úroveň). Když se dojde nakonec stromové struktury, (nelze zobrazit další úroveň), zobrazí se pole Kód důvodu s poslední úrovní. V jakékoliv úrovni je možné změnit hodnotu. Vše co je "za" touto hodnotou se vymaže a je možné zadávat hodnotu znovu. Výběr číselníku ze stromové struktury se pro příchozí hovory rozhoduje dle parkoviště, kam se zákazník dovolal, případně kam byl zák. následně přepojen. Pokud není pro parkoviště definován číselník, pole "Důvod volání" se nezobrazuje. Pro příchozí a odchozí směr hovoru lze definovat samostatné číselníky. Pod polem "Poznámka" je číselné nepovinné pole s názvem Číslo RT, hint "Uveďte přidělené číslo požadavku (request ticket)", délka 10 znaků.
Modul CC MANAGEMENT, záložka Historie či modul Komunikace CC, nový filtr "Důvod volání" je složen z první úrovně až předposlední (setříděn dle parkoviště). Sloupec Důvod volání" obsahuje první úroveň až předposlední. Sloupec Kód důvodu obsahuje poslední úroveň. Nový volitelný filtr/sloupec "Číslo RT", hint: "Přidělené číslo požadavku (request ticket)", umístění: mezi Poznámka a Adresa. sloupec: ano, volitelný, filtr: ano, rozšířený ve skupině č.6, pořadí ve skupině: 3.
V modulu pohledy byly optimalizovány sloupce a filtry zejména jejich názvy, hinty.
Pokud je v poli obsažen výraz, který na začátku nebo na konci obsahuje mezeru, systém tyto mezery odstraní. Lze tohoto využít např. při zakládání zákazníka, kde může dojít ručním psaním k chybnému zadání např. jména zákazníka a při hledání tohoto zákazníka (jméno mezera úmyslná mezera neúmyslná příjmení) by systém zákazníka nenašel. Lze tohoto využít i např. při kopírování hodnot z jiných míst, kde se zkopíruje i mezera (např. ID zákazníka).
Pro šablony daňových dokladů (např. faktura) byla vytvořena nová proměnná SALDO_MATURITY, která zobrazuje částku zůstatku za minulá období s ohledem na splatnost (zobrazuje i záporné hodnoty: přeplatky).
Na platformě Nangu.tv je nově možné zobrazovat hlášky na STB koncových uživatelů, pokud jsou jejich služby zablokované.