Lenka Ševčíková

lis 22
Zveřejněno v verze 4.0.22

Operátor GTS pro odesílání a příjem SMS

Pro odesílání a příjem SMS je možné nově využít bránu operátora GTS. V případě zájmu o využívání této brány kontaktujte obchodní oddělení.

lis 22
Zveřejněno v verze 4.0.21

Nová proměnná v šablonách - cena služby bez DPH

Nově byla pro šablony přidána proměnná PRICE_WITHOUT_VAT_DISC: Cena služby bez DPH, ve které je zohledněna sleva.

lis 22
Zveřejněno v verze 4.0.21

Nové funkce v modulu CALL CENTRUM

V modulu CALL CENTRUM může operátor nově:
- pracovat v lokacích s jednotkami/bez jednotek
- přepojit příchozí hovor na technika v terénu
- vyhledávat zákazníka podle IP a MAC
- volat zpět zákazníkovi pod číslem na které bylo původně voláno 
- nahlížet do vzorových postupů řešení problémů

lis 22
Zveřejněno v verze 4.0.21

Položka "Po splatnosti" a možnosti zobrazení

Nastavením je možné na kartě zákazníka, Wizardu a v SelfCare zobrazovat informaci o částce všech předpisů k aktuálnímu datu po splatnosti. Jde o položku "Po splatnosti", která doplňuje informaci o saldu po splatnosti (položka Saldo). Položka "Po splatnosti" lze zobrazovat:
a) na kartě zákazníka ve formulářu Detaily, pod údajem "Nespárováno"
b) ve Wizardu pod údajem "Nespárováno"
c) v SELFCARE / Služby a vyúčtování / Informace o zákazníkovi nebo v SELFCARE / Služby a vyúčtování / Dluh
Pro povolení v OpCare (is.cibs.cz) požádejte support@cibs.cz. Pro povolení v SelfCare je potřeba přidat právo END_USER_TAX_AFTER_MATURITY uživateli "Zákazník {LOKACE}". 

lis 22
Zveřejněno v verze 4.0.20

Volitelný filtr/sloupec "Produkt/služba EU"

Vytvořen nový sloupec/filtr 'Produkt/služba EU' představující název produktu/služby pro koncového zákazníka. Umístění: Karta zákazníka, tabulka 'Produkty a služby'.

lis 22
Zveřejněno v verze 4.0.20

Web services funkce pro čtení hlaviček objednávek

Vytvořena web services funkce ws_order_list, která slouží k výpisu objednávek prostřednictvím SOAP volání. Podrobné informace k popisu a volání této funkce naleznete v dokumentaci

lis 22
Zveřejněno v verze 4.0.19

Vložení textové informace do historie zákazníka na základě vložení dokumentu k SP

Vytvořena funkcionalita, která umožní vložení textové informace do historie zákazníka (Karta zákazníka, záložka Info, tabulka Historie zákazníka) v případě vložení dokumentu k servisnímu procesu. V tabulce najdete tuto událost jako typ Poznámka.

lis 22
Zveřejněno v verze 4.0.19

Větší propojení provozoven s procesy a širší variabilita nastavení pro urychlení práce

Nově systém CIBS více propojuje provozovny s procesy, procesy tak mají větší možnosti nastavení. Vznikly následující funkcionality:

1) Dynamická závislost parametrů procesu na jiném parametru procesu (více ZDE):
   - Závislost přítomnosti parametru na hodnotě jiného
   - Závislost povinnosti parametru na hodnotě jiného
   - Závislost na typu (parametru) provozovny/POPu
   - Závislost na skupině zákazníka

2) Filtrované výběrové pole v dialogu s provozovnami (u procesu a koncových zařízení

3) Filtrované výběrové pole na seznam e-mailových skupin příjemců urgence/eskalace, další info ZDE 

4) Nastavení výchozího typu procesu podle filtru v tabulce procesů (info ZDE

5) Skrytí subjektů procesu (např. priorita) v dialogu procesu dle typu procesu (info ZDE)

6) Inteligentní formátování typu datum-čas u parametrů procesu (dokumentace zde:

http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToRecordsFailure#AnchorProcessCreate,

http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocReferencMaintenanceList#AnchorCh1VlozeniNovehoProcesu,

http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDoc021FrameworkMainChapter#AnchorObsahDial)                                                          

7) Umožněna změna skupiny procesu na základě vkládání úkolu (dokumentace zde: 

http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocReferencMaintenanceJobs#AnchorVlozeniUkolu,

http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToRecordsFailure#AnchorUkol)

lis 22
Zveřejněno v verze 4.0.19

Odpisy pohledávek

Modul Pohledávky obsahuje možnost provedení odpisů na vyfiltrovaných předpisech (odpisy dle data promlčení). Odpisy jsou evidovány pod pokladnou s příznakem "Odpisy", kde jsou tyto předpisy spárované. Více informací v dokumentaci, kapitola: Přidání pokladny/účtu.

lis 22
Zveřejněno v verze 4.0.19

Rozlišení odesílání sms klientům jen na mobilní čísla

Vytvořena funkcionalita, která umožní odesílat sms pouze na mobilní, nikoli pevná čísla. Podmínkou je nadefinovat pro daný stát všechny mobilní telefonní prefixy jenž mají být pro odesílání sms platné.

Více info ZDE