Při zneaktivnění zákazníka je kontrolován stav zůstatku na službě uniCredit. Pokud je na službě uniCredit nějaký zůstatek, nelze zákazníka zneaktivnit.
Rozšířena funkce CALL CENTRA o možnost přepojovat odchozí hovory na jiné fronty (přepojování bylo doposud možné pouze u příchozích hovorů - ze strany koncového zákazníka).
V místech kde se nabízí popuplist (výběrový prvek s hodnotami) s IP adresami bylo zajištěno, aby se nepoužily ty, které jsou použity u infrastrukturních zařízení (dosud jsme řešili kontrolu jen u zařízení zákaznických).
Modul 'Seznam zákazníků', tabulka 'Seznam zákazníků'. Vytvořen volitelný sloupec, filtr 'Saldo' reprezentující saldo zákazníka po splatnosti (dluh).
Rozšířeno vyhledávání zákazníků tak, že nyní lze vyhledávat dle několika kritérií (Jméno/příjmení/firma, ID zákazníka, číslo smlouvy) a to ve všech místech, kde se vyhledávání zákazníka používá (koncová zařízení, připomínky, správa grafiky, servisní procesy, poptávky, kontakty, provozovny, objednávky, nabídky, karta zákazníka, wizard, platby). Zároveň provedena optimalizace rychlosti vyhledávání.
Pro úhradu služeb předplatným uniCredit dle splatnosti předpisu lze nově tyto služby v průběhu zaplacené periody ukončit. Více zde
Upravena kontrola, zda-li se jedná o kreditní či debetní platbu ve formátu elektronických výpisů ACE. Debetní platby, které jsou obsaženy v bankovním výpisu jsou importovány do CIBS jako záporné.
Systém podporuje automatické provádění generování a potvrzování uzávěrek sběrných dokladů předpisů a plateb (modul Účto). Definici automatizace si můžete sami kompletně nastavit.
Více informací:
http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToPayments
http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToAccountancy
Provedena úprava, která zajistí zobrazení slevy ve smluvním dokumentu i v případě, kdy nastavíme datum vytvoření dokumentu do budoucna. Dosud se sleva v dokumentu zobrazila pouze pokud byla platná v okamžiku nastaveného data vytvoření smluvního dokumentu.
V rámci upomínacího procesu se do každé nové upomínky zařadí všechny neuhrazené pohledávky po splatnosti, nikoliv jen nezaplacené předpisy, které byly v předchozí upomínce.