Lenka Ševčíková

pro 04
Zveřejněno v verze 3.4.2

Přehled zúčtování podle účetní souvztažnosti

V modulu Účto (sběrné doklady) je vytvořena nová záložka Přehled zaúčtování podle účetní souvztažnosti (přehled tržeb, plateb, pohledávek, záloh, DPH,...). Záložka obsahuje přehled jednotlivých účetních souvztažností, sumář za jednotlivé souvztažnosti a ke každé takto sesoučtované souvztažnosti detailní tabulku s jednotlivými účetními případy. Sumární přehled lze nejen generovat, ale i po provedení všech uzávěrek expedovat tiskem.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

lis 02
Zveřejněno v verze 3.4.1

Validace a počet znaků conaxové karty

Systém disponuje mechanismem na kontrolu posledního kontrolního čísla conaxové karty. Mechanismus je použit při přidávání/editaci conaxové karty. Dále kontrolujeme počet znaků conaxové karty.
Mechanismus kontrol se skládá ze tří úrovní:
- povinnost uvedení čísla conaxové karty
- globální unikátnost záznamu v databázi (kontrola duplicity je řešena přes nastavení v databázi: node_params.NP_UNIQUE = 'global')
- správnost kontrolního čísla conaxové karty

V případě zadání nesprávného kontrolního čísla conaxové karty systém zobrazí nápovědu "!!! Číslo conaxové karty není správné, ověřte správnost čísla a kontrolní znaku.". V případě duplicitní karty systém zobrazí nápovědu "Duplicitní! Parametr musí být jedinečný v rámci ceého systému CIBS".

Bližsí informace naleznete v dokumentaci: http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToRegisterStb#AnchorConaxCard

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

lis 02
Zveřejněno v verze 3.4.1

Editace poznámky v koncových zařízeních

Na základě nových požadavků byl navýšen počet znaků, které lze vložit do poznámky při zakládání koncového zařízení.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

lis 02
Zveřejněno v verze 3.4.1

Vytvoření filtru pro výběr nenulových předpisů služeb a nastavení na defaultní zaškrtnutí

V selfcare je nově možné v tabulce "Předpis služeb" vybrat pouze nenulové záznamy.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

lis 02
Zveřejněno v verze 3.4.1

Zobrazení periody u zálohového dokladu

Stejně jako při generování dokladů, je nově také při generování záloh, do poznámky dopsána u jiných než měsíčních period celá perioda, např. (1. čtvrtletí 2012), případně je doplněno, že se jedná o plovoucí periodu (zobrazuje se u všech period) např. (5. 7. 2012 - 4. 10. 2012). Údaj se vyplňuje už při generování záloh (faktur). U lokace lze nastavit (ADVANCE_NOTE_FORMAT=1), aby se období v poznámce vůbec nezobrazovalo.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

lis 02
Zveřejněno v verze 3.4.1

Stanovení přesné ceny pro služby s roční/pololetní/měsíční periodou

Nově je možné určit, zda je cena u periodických služeb s jinou než měsíční periodou definována jako měsíční nebo celkem za celou periodu. V modulu produkty a služby je v tabulce "Seznam služeb a produktů" nově přidán sloupec "Definice ceny", který určuje, zda se jedná o měsíční cenu.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

lis 02
Zveřejněno v verze 3.4.1

Přidání varianty sms při hromadném expedovaní upomínek

Nově byla vytvořena funkcionalita, která umožní hromadné expedování faktur nebo upomínek nově i variantou pomocí SMS: Tuto variantu lze nastavit per operátor nebo pro celou lokaci.

obr. 1 - hromadná expedice

obr. 2 - jednotlivá expedice

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

lis 02
Zveřejněno v verze 3.4.1

Kontrola daňových dokladů při mazání událostí v historii zákazníka

Do dialogu na mazání událostí z historie zákazníka a jeho služeb doplněny detailní informace o dané události. Dále tam jsou doplněny případně i informace o existenci daňových dokladů. Při mazání těchto událostí se provádí kontrola těchto daňových dokladů.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

lis 02
Zveřejněno v verze 3.4.1

Aplikace změny parametrů služby na parametry zařízení

Aktualizace parametrů zařízení, po změně parametrů v definici služeb, je nově vyvolána na pozadí. Při této aktualizaci se dohledají všichni zákazníci a těm se přegeneruje jejich zařízení.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

lis 02
Zveřejněno v verze 3.4.1

Nové pravidlo "Způsob expedice" pro automatický výběr šablony

V modulu Šablony vzniklo nové pravidlo pro automatický výběr šablony při expedici dokumentu. Pravidlo umožňuje rozlišit šablony pro expedice tisk, email, náhled a provisioning. Expedice sms je řízena jako doposud šablonami (USER_REMINDER nebo USER_INVOICE). Pokud se automatický výběr šablony aktivuje (modul Šablony, záložka Automatický výběr), pak je zajištěno že se při expedici z jakéhokoliv místa systému i použije. U Workflow pro automatické generování faktur (INVOICES_DISPATCH) byl přidán nový parametr GROUP_PDF, který rozlišuje, zda se má vytvářet hromadné pdf. Pokud je nastaven na 1, vznikne současně i hromadné pdf se všemi tištěnými dokumenty - jedná se o stejnou funkcionalitu jako když při hromadném tisku zadáte Způsob provedení: na pozadí a Způsob vytvoření PDF: do hromadného pdf souboru. Hromadné pdf jsou přístupné v modulu Expedice, záložka Fronta dokumentů k expedici, akce Náhled hromadného pdf souboru.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.