Lenka Ševčíková

bře 19
Zveřejněno v verze 4.0.0

Nangu - stahování billingových informací

Systém umožňuje CIBS partnerům využívající IPTV řešení od největšího výrobce v Česku nangu.TV stahovat Billing CRDs (kompletní billing včetně VOD apod.), tak ContentProvider CDRs (jaké filmy byly kdy objednány) pro následné provádění vyúčtování IPTV služeb Vašich zákazníků. Bližší informace zde

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

bře 19
Zveřejněno v verze 4.0.0

Nangu - přístup přes certifikát

Systém si u CIBS partnerů využívajících IPTV řešení od největšího výrobce v Česku nangu.TV zajišťuje přístup k SOAP nangu.TV (předávání dat mezi CIBS a nangu.TV). Přístup do nangu.TV s jednoznačnou identifikací CIBS partnerů je zajištěn přihlašováním přes klientský certifikát X.509 přes protokol HTTPS.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

bře 19
Zveřejněno v verze 4.0.0

Upozornění hláškou při nemožnosti volání přes SIP

Systém disponuje pro hlasové služby SIP nová upozornění, které se přehrávají při provádění odchozího hovoru:
1) Upozornění, že má zákazník zablokovanou službu. Po vytočení čísla se přehraje volajícímu hláška: "Služba byla zablokována, kontaktujte vašeho poskytovatele hlasových služeb." a pak se hovor automaticky zavěsí.

2) Upozornění, že byl překročen měsíční limit volání (u post paid služeb). Po vytočení čísla se přehraje volajícímu hláška: "Odchozí hovor není možný, byl překročen váš měsíční limit volání." a pak se hovor automaticky zavěsí.

3) Upozornění, že byl překročen limit délky hovoru. Po vytočení čísla se přehraje volajícímu hláška: "PIPNUTI, hovor byl ukončen, byl překročen maximální limit délky hovoru." a pak se hovor automaticky zavěsí.

4) Upozornění, že není dostatečný kredit - u pre-paid - uniCredit. Po vytočení čísla se přehraje volajícímu hláška: "Odchozí hovor není možný, nemáte dostatečný kredit pro uskutečnění hovoru. Dobijte si prosím svůj kredit" a pak se hovor automaticky zavěsí.

5) Upozornění, že kredit - u pre-paid - uniCredit je pod XX Kč před uskutečněním hovoru. Po vytočení čísla se přehraje volajícímu hláška: "Dovolujeme si upozornit, že váš kredit je již blízko vyčerpání, dobijte si prosím co nejdříve svůj kredit, nyní bude realizován váš hovor" a poté se začne spojovat hovor.

Čísla tísňového volání jsou dostupná vždy.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

bře 19
Zveřejněno v verze 4.0.0

Přidání filtru skupiny zákazniků

V modulu "SIPO", záložka "Exporty inkasních plateb", tabulka "Položky předpisu" vytvořen nový filtr na skupinu zákazníků. Tentýž filtr přidán i do modulu "Platby", 1. - 4. záložka, tabulka "Seznam plateb".

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

úno 19
Zveřejněno v verze 3.4.4

CDR záznamy - nezapočítávání hovoru do volných minut

U hlasových služeb v rámci nastaveného parametru "Počet volných minut" (v případě importů hovorů do databáze - hovory z nenapojené ústředny na CIBS) nebo v případě napojené ústředny na CIBS navíc u dalších parametrů "Tel. čísla volných minut", "Cena (mimo špičku)" a "Cena (špička)" (se zónou s nulovou cenou) se v případech, kdy hovory s nenulovou délkou jsou za cenu 0,- , nezapočítává čas těchto hovorů do volných minut.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

úno 19
Zveřejněno v verze 3.4.4

Individuální nastavení odhlašování uživatelů

Nově je možné nastavovat per operátor automatické odhlášení z CIBS po určité době nečinnosti. Doposud byla standardní doba nečinnosti pro odhlášení 60min. Bližší informace o tomto nastavení v dokumentaci.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

úno 19
Zveřejněno v verze 3.4.4

Účetní výstupy z CIBS dělené na střediska per oblasti

CIBS nyní umožňuje rozdělovat výstupy pro účetnictví a analytiku na střediska dle oblastí (jednotek). Bližší info v dokumentaci

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

úno 19
Zveřejněno v verze 3.4.4

Šablona emailu a aktivace účtu po prvním přihlášení

Nově lze nadefinovat obsah emailu s informacemi po prvním přihlášení do selfcare pomocí šablon Předmět e-mailu a Text e-mailu.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

úno 19
Zveřejněno v verze 3.4.4

Stáhnutí příloh odeslaných e-mailem

Do historie zákazníka na Kartě zákazníka bude při odeslání emailu s přílohou vkládána událost "Odeslání přílohy emailem". V poznámce bude název přílohy a jméno souboru. Přílohu bude možné stáhnout akčním tlačítkem "Otevření dokumentu".

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

úno 19
Zveřejněno v verze 3.4.4

Správné chování systému u neaktivních zákazníků

Zákazníka lze zneaktivnit pouze za určitých podmínek, bližší specifikace viz dokumentace zde. Zákazníci s nastavením users.U_ACTIVE 0 (atribut "Aktivní zákazník" = nezaškrtnuto) budou v systému omezeni v souvislosti s vykonáváním běžných akcí jejichž seznam je uveden v dokumentaci.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.