Výchozí billing plán zákazníka/původní billing plán služby v dialogu práce se službou

23.7.2014 verze 4.0.16

CIBS nabízí více možností práce s výchozím billing plánem zákazníka a s billing plánem služby. 

1. V dialogu na přechod služby (karta zákazníka, WIZARD) přidáno nad pole "Billing plán" informační pole "Billing plán původní služby" se zobrazením billing plánu z původní služby a pokud je u nové služby nastaven jiný, hodnota textu je červeně obarvena. Uživatel má vždy přehled, jaký billing plán byl u předchozí služby a bude upozorněn, kdyby docházelo ke změně.

2. V dialogu na přechod, změnu a aktivaci služby (karta zákazníka, WIZARD) přidáno pod pole "Billing plán" informační pole "Výchozí billing plán zák." pro zobrazení výchozího billing plánu zákazníka a pokud je u nové služby nastaven jiný, hodnota textu je červeně obarvena. Uživatel má vždy přehled, jaký je výchozí billing plán zákazníka a je upozorněn, kdyby docházelo ke změně. 

3. V dialogu na přechod, změnu a aktivaci služby (karta zákazníka, WIZARD) přidán pod pole "Výchozí billing plán zák." příznak "Změnit výchozí BP zák." sloužící pro změnu výchozího billing plánu (Zobrazuje se jen v případě, že zvolený BP je odlišný od výchozího BP zákazníka). Ve výchozím stavu není příznak zaškrtnut, kurzorová nápověda "Zaškrtnutím bude nastaven výchozí billing plán zákazníka podle pole "Billing plán". Změna bude provedena okamžitě.". Uživatel má možnost nastavit aktuální výchozí billing plán zákazníka, podle billing plánu služby. 

4. Rozšířeny informace v souhrnu změn služeb v modulu Wizard o billing plán. Billing plán se zobrazuje v závorce za názvem služby pouze u bázových služeb (u závislých služeb se přebírá billing plán zpravidla z bázové, pokud nemá závislá služba nastavený nucený billing plán).