Nová verze modulu Call Centrum pro outsourcovanou Hotline

23.7.2015 verze 4.1.5

Nasazena nová verze modulu Call centrum, ve kterém jsou zpracovávány telefonické požadavky zákazníků v lokacích s outsourcovaným call centrem, resp. Call centrem CIBS partnera.

Nové Call centrum umožňuje:
- práci s wizardem
- elektronickou evidenci manuálů pro operátory jednotlivých CIBS partnerů včetně evidence jejich odsouhlasení
- individuální nastavení řešení zmeškaných hovorů - zákazník může být vyzván, že příslušnou volbou může projevit zájem volat zpět
- podrobná evidence historie hovorů (uskutečněných, neuskutečněných, odchozích, příchozích) s přehráním uskutečněných hovorů
Všechny návazné funcionality (vytváření procesů, apod.) zůstaly zachovány.

Pro kontrolu vytvořených procesů můžete využít modul řízení/procesy a jednotlivé hovory (i ty bez vzniklého procesu) je možné kontrolovat a přehrát v modulu helpdesk/cc management - doporučujeme!

Nově můžete evidovat a vkládat také svůj hotline manuál a to v modulu helpdesk/nastavení CC.