Nově systém CIBS více propojuje provozovny s procesy, procesy tak mají větší možnosti nastavení. Vznikly následující funkcionality:
1) Dynamická závislost parametrů procesu na jiném parametru procesu (více ZDE):
- Závislost přítomnosti parametru na hodnotě jiného
- Závislost povinnosti parametru na hodnotě jiného
- Závislost na typu (parametru) provozovny/POPu
- Závislost na skupině zákazníka
2) Filtrované výběrové pole v dialogu s provozovnami (u procesu a koncových zařízení)
3) Filtrované výběrové pole na seznam e-mailových skupin příjemců urgence/eskalace, další info ZDE
4) Nastavení výchozího typu procesu podle filtru v tabulce procesů (info ZDE)
5) Skrytí subjektů procesu (např. priorita) v dialogu procesu dle typu procesu (info ZDE)
6) Inteligentní formátování typu datum-čas u parametrů procesu (dokumentace zde:
http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToRecordsFailure#AnchorProcessCreate,
http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDoc021FrameworkMainChapter#AnchorObsahDial)
7) Umožněna změna skupiny procesu na základě vkládání úkolu (dokumentace zde:
http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToRecordsFailure#AnchorUkol)
Outsourcované CALL CENTRUM pro naše CIBS partnery dostalo zcela nový nástroj pro zpracovávání požadavků koncových zákazníků. Kromě standardních funkcionalit může operátor hotline:
- pracovat ve Wizardu v lokacích s jednotkami/bez jednotek
- přepojit příchozí hovor na technika v terénu
- vyhledávat zákazníka podle IP a MAC
- volat zpět zákazníkovi pod číslem CIBS partnera
- nahlížet do vzorových postupů řešení problémů
Manager operátorů má k dispozici nástroj s přehledem všech hovorů a jejich průběhů. Může provádět statistiky a efektivněji plánovat práci operátorů.