verze 4.1.1 20.3.2015

Pro vybrané značky neobsahuje verze žádné funkce
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.1.0 23.2.2015

Pro vybrané značky neobsahuje verze žádné funkce
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.0.22 23.1.2015

Pro vybrané značky neobsahuje verze žádné funkce
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.0.21 19.12.2014

Pro vybrané značky neobsahuje verze žádné funkce
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.0.20 21.11.2014

Pro vybrané značky neobsahuje verze žádné funkce
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.0.19 24.10.2014

Větší propojení provozoven s procesy a širší variabilita nastavení pro urychlení práce

Nově systém CIBS více propojuje provozovny s procesy, procesy tak mají větší možnosti nastavení. Vznikly následující funkcionality:

1) Dynamická závislost parametrů procesu na jiném parametru procesu (více ZDE):
   - Závislost přítomnosti parametru na hodnotě jiného
   - Závislost povinnosti parametru na hodnotě jiného
   - Závislost na typu (parametru) provozovny/POPu
   - Závislost na skupině zákazníka

2) Filtrované výběrové pole v dialogu s provozovnami (u procesu a koncových zařízení

3) Filtrované výběrové pole na seznam e-mailových skupin příjemců urgence/eskalace, další info ZDE 

4) Nastavení výchozího typu procesu podle filtru v tabulce procesů (info ZDE

5) Skrytí subjektů procesu (např. priorita) v dialogu procesu dle typu procesu (info ZDE)

6) Inteligentní formátování typu datum-čas u parametrů procesu (dokumentace zde:

http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToRecordsFailure#AnchorProcessCreate,

http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocReferencMaintenanceList#AnchorCh1VlozeniNovehoProcesu,

http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDoc021FrameworkMainChapter#AnchorObsahDial)                                                          

7) Umožněna změna skupiny procesu na základě vkládání úkolu (dokumentace zde: 

http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocReferencMaintenanceJobs#AnchorVlozeniUkolu,

http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToRecordsFailure#AnchorUkol)

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 4.0.18 25.9.2014

Nasazení modulu Call Centra na hotline

  

Outsourcované CALL CENTRUM pro naše CIBS partnery dostalo zcela nový nástroj pro zpracovávání požadavků koncových zákazníků. Kromě standardních funkcionalit může operátor hotline:
- pracovat ve Wizardu v lokacích s jednotkami/bez jednotek
- přepojit příchozí hovor na technika v terénu
- vyhledávat zákazníka podle IP a MAC
- volat zpět zákazníkovi pod číslem CIBS partnera
- nahlížet do vzorových postupů řešení problémů 

Manager operátorů má k dispozici nástroj s přehledem všech hovorů a jejich průběhů. Může provádět statistiky a efektivněji plánovat práci operátorů.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot