Nově byl sjednocen a upraven frame pro souborové přílohy v procesech a úkolech. Přílohy a úkony v procesech a úkolech jsou tak pro zákazníka přehlednější.
Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.
V modulu Vyhledávání v tabulce Servisní procesy, bylo upraveno akční tlačítko "Zobrazení detailu procesu v modulu procesů". Jeho stisknutím nyní dojde k přepnutí do modulu Servisní procesy s vyfiltrováním vybraného procesu.
Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.
Od verze 3.3.4. došlo k rozšíření funkcionality týkající se skladového oběhu. Nově je možné u jednotlivých druhů zařízení definovat, že se sice mají vytvářet procesy na vrácení zařízení, ale že je potřeba, aby tyto procesy demontoval technik (některá zařízení nemůže odmontovat zákazník, musí je demontovat technik - nebude se proto generovat dopis na vrácení zařízení). Dále je možné definovat, aby se procesy na vracení a odebrání zařízení plánovali se zdrojem dle příslušného nastavení (modul Procesy, záložka Nastavení skupin), pro ostatní typy zůstane jako dosud plánován vyhrazený zdroj Vrácení Zařízení.
Podrobnější popis:
Pro zařízení s tímto nastavením je chování následující:
- Při tvorbě procesů na vrácení/odebrání zařízení nesmí vznikat procesy, které by u sebe měli zařízení s typy, kde se tento parametr liší, čili pokud by měl nastat tento případ, je nutné založit procesů více, aby u každého byly jen buď zařízení, která musí demontovat technik, nebo jen ty, která může vrátit zákazník.
- U procesů na vrácení/odebrání zařízení, kde jsou zařízení, která musí demontovat technik, se nebude generovat a expedovat výzva (dokument) na vrácení/odebrání zařízení.
- U procesů na vrácení/odebrání zařízení, kde jsou zařízení, která musí demontovat technik, budou vznikat procesy se zdrojem dle příslušného nastavení.
Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.
CIBS od verze 3.3.4. umožňuje mít pro ISP providera rychlejší přehled o zpracování úkolů technikem v terénu. Systém umožňuje přijímat SMS zprávy na definované číslo a dále je zpracovat. Pokud byla přijata SMS zpráva z čísla shodující se s číslem operátora, bude tato SMS zpráva zpracována.
Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.
Snažíme se šetřit Váš čas. Pro co nejrychlejší úspěšné vyřešení Vašeho požadavku na technickou podporu (TP) tedy používejte pouze následující postupy.
Disfunkce - výpadek IS CIBS (není dostupný nebo se nelze přihlásit)
Problém s funkcionalitou IS CIBS (nejde Vám něco o čem jste přesvědčeni že dříve šlo).
Požadavek na řešení problematiky, kterou jste dosud v IS CIBS řešit nemuseli.
CIBS od verze 3.3.3 podporuje rozlišování technologie u procesů (technologie se liší automatickým výběrem zdrojů a svou bodovou náročností). V rámci zapojování nových služeb, poruch a procesů typu Ostatní je nyní možné ručně vybrat technologii (která je nabídnuta pouze na základě dostupných technologií podle jednotky). Procesy s odlišnou technologií mají k dispozici jiný výběr zdrojů a jiné nastavení náročností (bodové ohodnocení). V modulu Procesy vznikla nová záložka "Nastavení typů procesů", která aktuálně umožňuje nastavit bodové ohodnocení u procesů včetně závislosti na procesní skupině. Do budoucna bude na této záložce možné editovat více parametrů procesů.
Bližší informace zde:
http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocHowToMaintenanceTaskTypesTechnologies
http://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocReferencProcesy#AnchorChNastaveniProcesu
Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.
Systém podporuje kontrolu termínů při plánování procesů (které byli naplánovány na později, než stanovují jejich interní pravidla definovaná pro udržení spokojenosti zákazníků s rychlostí servisu). Odlišují se situace, kdy delší termín naplánování je důsledkem přání zákazníka (tuto informaci mohou vkládat do systému operátoři při vzniku procesu a úkolu) - tyto úkoly nejsou notifikovány. S úkoly, které nesplní kritérium, jsou notifikovány na požadovanou emailovou adresu CIBS partnera, kde pověřená osoba dále s těmito údaji pracuje, např. sníží čas instalací, zvýší čas poruch a přeplánuje tyto poruchy na bližší termín, informuje technika apod.
Příklad: V okamžiku kdy se realizuje nová služba (např. žádost připojení k internetu) lze nastavit automatická délka a termín procesu (v tomto případě procesu připojení) a upozornění v případě, kdy je tento termín překročen. V případě, že zákazník technika požádá o prodloužení termínu, váže se upozornění na nově nastavený termín.
Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.