Rozšířili jsme možnosti definice automatizace uzávěrek předpisů.
Do šablony typu "Servisní proces" jsme přidali další proměnné.
Rozšířili jsme možnosti definice splatnosti u billing plánů.
V šabloně s názvem USER_REMINDER (SMS o upomínce) můžete použít nové proměnné pro jméno a příjmení zákazníka: CT_FIRST_NAME, CT_LAST_NAME.
Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
Nastavení automatizací umožňuje si zvolit, zda má být odesílaný report o výsledku i v případě, kdy automatizace neprovedla žádnou akci. Například nebyly žádné doklady k vygenerování.
Mango umožňuje v případě akce spuštěné na pozadí zobrazovat její průběh. Postupně tyto informace doplňujeme do uživatelského prostředí.
Mango umožňuje nastavit stavy akčních tlačítek dle vybraného záznamu v dané tabulce. Postupně u některých akcí tuto možnost využíváme.
Editaci údajů zákazníka můžete provádět přímo v modulu Karta zákazníka.
Rozšířili jsme možnost slev. V modulu Slevy a akce si můžete nastavit více kombinací podmínek slev.
Položku pro název síťového rozhraní jsme rozšířili na 80 znaků. Zároveń jsme zvětšili šířku seznamu Rozhraní zařízení.
Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
Rozšířili jsme provisioning zařízení v DOCSIS sítích o modem COMPAL CH7486E.
V modulu Síť a zařízení v cestě sítí zobrazujeme u jednotlivých uzlů názvy rozhraní, pomocí kterých jsou zařízení napojena.
Věková struktura pohledávek se na pozadí generuje pouze za uzavřené období.
Přidali jsme kontrolu uhrazení předpisu při aktivaci slevy.
Průběžně provádíme opravy chyb v IS Mango, které se nám při vývoji do systému vloudí. Seznam aktuálních oprav je v detailu.
V zákaznických stránkách je možné použít systém pro správu měřících kódů, tzv. GTM kód.
Přehrávání hovorů z Call centra se spouští v Mango přímo pomocí integrovaného přehrávače.
Do historie zákazníka, kromě poznámky k ukončení služby, zapisujeme i důvod ukončení služby zákazníka.
Průběžně provádíme opravy v IS Mango. Seznam aktuálních oprav je v detailu.