verze 3.4.4 21.2.2013

Sloupec splatnosti předpisu

V koncových stránkách, záložka "Služby a vyúčtování", tabulka "Předpis služeb" je dostupný nový sloupec "Splatnost". Díky této informaci se zákazník dozví kdy přesně má zaplatit následující platby.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Správné chování systému u neaktivních zákazníků

Zákazníka lze zneaktivnit pouze za určitých podmínek, bližší specifikace viz dokumentace zde. Zákazníci s nastavením users.U_ACTIVE 0 (atribut "Aktivní zákazník" = nezaškrtnuto) budou v systému omezeni v souvislosti s vykonáváním běžných akcí jejichž seznam je uveden v dokumentaci.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Stáhnutí příloh odeslaných e-mailem

Do historie zákazníka na Kartě zákazníka bude při odeslání emailu s přílohou vkládána událost "Odeslání přílohy emailem". V poznámce bude název přílohy a jméno souboru. Přílohu bude možné stáhnout akčním tlačítkem "Otevření dokumentu".

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Šablona emailu a aktivace účtu po prvním přihlášení

Nově lze nadefinovat obsah emailu s informacemi po prvním přihlášení do selfcare pomocí šablon Předmět e-mailu a Text e-mailu.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Účetní výstupy z CIBS dělené na střediska per oblasti

CIBS nyní umožňuje rozdělovat výstupy pro účetnictví a analytiku na střediska dle oblastí (jednotek). Bližší info v dokumentaci

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Individuální nastavení odhlašování uživatelů

Nově je možné nastavovat per operátor automatické odhlášení z CIBS po určité době nečinnosti. Doposud byla standardní doba nečinnosti pro odhlášení 60min. Bližší informace o tomto nastavení v dokumentaci.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

CDR záznamy - nezapočítávání hovoru do volných minut

U hlasových služeb v rámci nastaveného parametru "Počet volných minut" (v případě importů hovorů do databáze - hovory z nenapojené ústředny na CIBS) nebo v případě napojené ústředny na CIBS navíc u dalších parametrů "Tel. čísla volných minut", "Cena (mimo špičku)" a "Cena (špička)" (se zónou s nulovou cenou) se v případech, kdy hovory s nenulovou délkou jsou za cenu 0,- , nezapočítává čas těchto hovorů do volných minut.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 3.4.3 23.1.2013

Přidání sloupce telefon do tabulky hlasové služby

Přidán sloupec telefon na následující místa:

1) CIBS: karta zákazníka, záložka "Náhled na hlasové služby", tabulka "Hlasové služby"

2) Koncové stránky: záložka "Přehled pro hlasové služby", tabulka "Hlasové služby"

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Aktualizace UIR z RUIAN

Systém CIBS na základě informací z MPSV (Ministerstva práce a sociálních věcí) v souladu se zákonem č.111/2009Sb. o základních registrech přešel z registru UIR-ADR na nový registr RUIAN (Registr územní identifikace, adres a nemovitostí). Nově je možné stahovat souřadnice definičních bodů. Na adrese http://www.ruian.cz naleznete podrobnější informace o registru RUIAN.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

CDR záznamy - nezapočítávání hovoru do volných minut

U hlasových služeb v rámci nastaveného parametru "Počet volných minut" (v případě importů hovorů do databáze - hovory z nenapojené ústředny na CIBS) nebo v případě napojené ústředny na CIBS navíc u dalších parametrů "Tel. čísla volných minut", "Cena (mimo špičku)" a "Cena (špička)" (se zónou s nulovou cenou) se v případech, kdy hovory s nenulovou délkou jsou za cenu 0,- , není čas těchto hovorů započítáván do volných minut.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 3.4.2 20.12.2012

Přehled zúčtování podle účetní souvztažnosti

V modulu Účto (sběrné doklady) je vytvořena nová záložka Přehled zaúčtování podle účetní souvztažnosti (přehled tržeb, plateb, pohledávek, záloh, DPH,...). Záložka obsahuje přehled jednotlivých účetních souvztažností, sumář za jednotlivé souvztažnosti a ke každé takto sesoučtované souvztažnosti detailní tabulku s jednotlivými účetními případy. Sumární přehled lze nejen generovat, ale i po provedení všech uzávěrek expedovat tiskem.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

VoD, VoIP kontroly uzávěrek variabilních cen

Při provádění uzávěrky variabilních cen (VoIP, VoD,...) se zavedla nová kontrola pro neprovedení uzávěrky, pokud v daném období existují:

a) záznamy hovorů bez vazby na službu (PCL_SRV_ID = 0)

b) služby, na které jsou navázány variabilní ceny a nejsou ještě zapojeny

c) služby, na které jsou navázány variabilní ceny, ale které v systému neexistují (např. editací úkolu pro aktivaci služeb se generují nové ID služeb)

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Rozšíření fulltextového vyhledávání v modulu zákazníci

Rozšíření fulltextového vyhledávání "Hledej text" v modulu Seznam zákazníků nově i o vyhledávání ve sloupci "Umístění"

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 3.4.1 22.11.2012

Kontrola prázdných znaků při zakládání/editaci zákazníka

U dialogu na zakládání či editaci zákazníka (modul Zákazníci, Wizard) systém u všech adres (sídlo, fakturační, doručovací), jména, příjmení a názvu společnosti kontroluje mezery před a za vloženým záznamem. Pokud je před a za vloženým záznamem mezera, systém tuto mezeru odstraní. Vyhledávání zákazníků tak nebude činit problém (záznamy s mezerou navíc nebyly nalezeny).

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Nové pravidlo "Způsob expedice" pro automatický výběr šablony

V modulu Šablony vzniklo nové pravidlo pro automatický výběr šablony při expedici dokumentu. Pravidlo umožňuje rozlišit šablony pro expedice tisk, email, náhled a provisioning. Expedice sms je řízena jako doposud šablonami (USER_REMINDER nebo USER_INVOICE). Pokud se automatický výběr šablony aktivuje (modul Šablony, záložka Automatický výběr), pak je zajištěno že se při expedici z jakéhokoliv místa systému i použije. U Workflow pro automatické generování faktur (INVOICES_DISPATCH) byl přidán nový parametr GROUP_PDF, který rozlišuje, zda se má vytvářet hromadné pdf. Pokud je nastaven na 1, vznikne současně i hromadné pdf se všemi tištěnými dokumenty - jedná se o stejnou funkcionalitu jako když při hromadném tisku zadáte Způsob provedení: na pozadí a Způsob vytvoření PDF: do hromadného pdf souboru. Hromadné pdf jsou přístupné v modulu Expedice, záložka Fronta dokumentů k expedici, akce Náhled hromadného pdf souboru.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Aplikace změny parametrů služby na parametry zařízení

Aktualizace parametrů zařízení, po změně parametrů v definici služeb, je nově vyvolána na pozadí. Při této aktualizaci se dohledají všichni zákazníci a těm se přegeneruje jejich zařízení.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Kontrola daňových dokladů při mazání událostí v historii zákazníka

Do dialogu na mazání událostí z historie zákazníka a jeho služeb doplněny detailní informace o dané události. Dále tam jsou doplněny případně i informace o existenci daňových dokladů. Při mazání těchto událostí se provádí kontrola těchto daňových dokladů.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Přidání varianty sms při hromadném expedovaní upomínek

Nově byla vytvořena funkcionalita, která umožní hromadné expedování faktur nebo upomínek nově i variantou pomocí SMS: Tuto variantu lze nastavit per operátor nebo pro celou lokaci.

obr. 1 - hromadná expedice

obr. 2 - jednotlivá expedice

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Stanovení přesné ceny pro služby s roční/pololetní/měsíční periodou

Nově je možné určit, zda je cena u periodických služeb s jinou než měsíční periodou definována jako měsíční nebo celkem za celou periodu. V modulu produkty a služby je v tabulce "Seznam služeb a produktů" nově přidán sloupec "Definice ceny", který určuje, zda se jedná o měsíční cenu.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Zobrazení periody u zálohového dokladu

Stejně jako při generování dokladů, je nově také při generování záloh, do poznámky dopsána u jiných než měsíčních period celá perioda, např. (1. čtvrtletí 2012), případně je doplněno, že se jedná o plovoucí periodu (zobrazuje se u všech period) např. (5. 7. 2012 - 4. 10. 2012). Údaj se vyplňuje už při generování záloh (faktur). U lokace lze nastavit (ADVANCE_NOTE_FORMAT=1), aby se období v poznámce vůbec nezobrazovalo.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Vytvoření filtru pro výběr nenulových předpisů služeb a nastavení na defaultní zaškrtnutí

V selfcare je nově možné v tabulce "Předpis služeb" vybrat pouze nenulové záznamy.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Editace poznámky v koncových zařízeních

Na základě nových požadavků byl navýšen počet znaků, které lze vložit do poznámky při zakládání koncového zařízení.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 3.4.0 22.10.2012

Úprava tisku TV kanálů a skupin kanálů pro programmery

Dne 17.10.2012 došlo k úpravě tisku TV kanálů a skupin TV kanálů pro programmery. Popis změn týkající se proměnných:

V globální šabloně "Seznam televizních kanálů" (tvprogs) došlo k úpravě názvu proměnných (z důvodu rozlišení na počty zákazníků a nově přidaných proměnných pro počty služeb): MIN_DAY > MIN_LAST_DAY; TVPROGS_SUM_MIN_COUNT > TVPROGS_SUM_MIN_USERS_COUNT; TVPROGS_SUM_FIRST_DAY_COUNT > TVPROGS_SUM_FIRST_DAY_USERS_COUNT; TVPROGS_SUM_LAST_DAY_COUNT > TVPROGS_SUM_LAST_DAY_USERS_COUNT. Významy proměnných a příklady hodnot jsou popsány v dialogu na správu šablon, v seznamu.

V globální šabloně "Seznam televizních kanálů" (tvprogs) došlo k přidání nových proměnných (z důvodu rozlišení na počty zákazníků a nově přidaných proměnných pro počty služeb): MIN_FIRST_DAY, TVPROGS_SUM_MIN_SA_COUNT, TVPROGS_SUM_FIRST_DAY_SA_COUNT, TVPROGS_SUM_LAST_DAY_SA_COUNT. Proměnné v bloku: TVPROGS_SA_SUM_MIN, TVPROGS_SA_SUM_FIRST_DAY, TVPROGS_SA_SUM_LAST_DAY. Významy proměnných a příklady hodnot jsou popsány v dialogu na správu šablon, v seznamu proměnných.

V globální šabloně "Skupiny televizních kanálů" (tvprog_groups) došlo k úpravě názvu proměnných (z důvodu rozlišení na počty zákazníků a nově přidaných proměnných pro počty služeb): MIN_DAY > MIN_LAST_DAY; TVPROG_GROUPS_SUM_MIN_COUNT > TVPROG_GROUPS_SUM_MIN_USERS_COUNT; TVPROG_GROUPS_SUM_FIRST_DAY_COUNT > TVPROG_GROUPS_SUM_FIRST_DAY_USERS_COUNT; TVPROG_GROUPS_SUM_LAST_DAY_COUNT > TVPROG_GROUPS_SUM_LAST_DAY_USERS_COUNT. Významy proměnných a příklady hodnot jsou popsány v dialogu na správu šablon, v seznamu proměnných.

V globální šabloně "Skupiny televizních kanálů" (tvprog_groups) došlo k přidání nových proměnných (z důvodu rozlišení na počty zákazníků a nově přidaných proměnných pro počty služeb): MIN_FIRST_DAY, TVPROG_GROUPS_SUM_MIN_SA_COUNT, TVPROG_GROUPS_SUM_FIRST_DAY_SA_COUNT, TVPROG_GROUPS_SUM_LAST_DAY_SA_COUNT. Proměnné v bloku: TVPROG_GROUPS_SA_SUM_MIN, TVPROG_GROUPS_SA_SUM_FIRST_DAY, TVPROG_GROUPS_SA_SUM_LAST_DAY. Významy proměnných a příklady hodnot jsou popsány v dialogu na správu šablon, v seznamu proměnných.

Šablony byly upraveny, dialog na generování v modulu Televize nově obsahuje doplňující textové informace.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Úprava historie expedice dokumentů mailem

Při hromadném rozeslání emailů z modulu "Seznam zákazníků" se nyní na kartě zákazníka v historii zobrazí pouze typ události expedice dokumentu, kde je možné si email vytisknout. Původně se zde v historii zobrazoval ještě typ události odeslání emailu, který je nyní odstraněn.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Rozšíření definice restrikcí u služeb

V modulu "Produkty a služby" v dialogu pro zakládání nebo editaci služby přidány další alternativy pro následující restrikce:

restrikce Počátek: přidána restrikce první den v měsíci od 2. následujícího

restrikce Konec: přidána restrikce poslední den v měsíci od 2. následujícího

restrikce Počátek zpoplatnění: přidána restrikce první den v měsíci od 2. následujícího

restrikce Konec zpoplatnění: přidána restrikce poslední den v měsíci od 2. následujícího

Restrikce - změna Restrikce - změna: přidána restrikce první den v měsíci od 2. následujícího

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Úprava importů bankovních výpisů

Úprava importu dat z bankovního výpisu. Po importu plateb z bankovního výpisu je v modulu "Platby", tabulka "Seznam plateb" do záznamu platby přidáno do sloupce "Poznámka k platbě" jméno např. DOMBROVSKA STANISLAV + kabelova TV. Původní koncept zahrnoval pouze kabelova TV.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Podrobné saldo zákazníků

Nově je v selfcare i ve frontendu na kartě zákazníka možné na základě nastavení zobrazit tabulku Rozdílový přehled předpisů a plateb pro zákazníka.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Doplnění dalších způsobů párování

Párování bylo rozšířeno o další strategii. V případě, že zákazník platí číslem faktury a předpis je již uhrazen v plné výši, provede se párování dle standardní strategie.

poznámka: Vyžaduje další nastavení lokace

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

IPTV NANGU - úprava parametru PUK

Systém zajišťuje u IPTV služeb vygenerování jedinečného PUKu (napříč všemi lokacemi). V dialogu pro aktivaci/přechod služby je disablován parametr "Jedinečné PUK" (u třídy IPTV) a obsahuje vygenerované PUK. Na kartě zákazníka, druhá záložka, tabulka "Další parametry produktu nebo služby" nelze provést editaci parametru PUK, systém oznámí hlášku "Parametr PUK nelze měnit z důvodu zajištění jedinečnosti." Pokud Nangu vyžaduje PUK (nastavení na zařízení IPTV_PROXY, parametr Vyžaduje PUK), je do NANGu odesílán.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 3.3.7 22.10.2012

Pro vybrané značky neobsahuje verze žádné funkce
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 3.3.6 24.8.2012

Automatické vyplňování položek na kartě zákazníka

Nově mohou být některé položky při zakládání nového zákazníka (dialog „Vložení nového zákazníka“) automaticky předvyplněny (např. číslo smlouvy). Pokud je u dané položky interně skutečně nastaveno, že se má předvyplňovat automaticky, pak se jeví tato položka jako neaktivní (není možné jí editovat). Aby bylo patrné, proč tato položka nemůže být editovatelná je přidán hint (textový popisek, který se zobrazí po najetí na danou položku) s vysvětlením: např. číslo smlouvy - generováno automaticky.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Rozšíření možnosti číslovaní smluv o volná čísla

Nové rozšíření vám usnadní přidělování čísel smluv zákazníkům. Při zadávání nového zákazníka totiž systém nabídne první volné číslo smlouvy. Budou-li např. čísla smluv 101,102,103,106,200,201, pak při vytvoření nového zákazníka bude automaticky vyplněno číslo smlouvy 104, u dalšího zákazníka 105, atd.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Automatické přegenerování předpisu zákazníků

CIBS provádí automatické přegenerování předpisů zákazníků, aby byla zajištěna existence předpisů i pro další léta (týká se to zejména služeb, u kterých nedošlo k žádné změně - každý rok se navyšuje seznam roků o rok+1). Do zpracování se zahrnují pouze aktivní lokace a periodické služby, které mají jinou periodu než "all". Služba musí být zapojena a platit do „není vyplněno“ nebo je „datum vyšší než dnešek“ (den kdy se provádí přegenerování). Podle toho se kontroluje období, na které by měly být předpisy vystaveny.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Adaptace věrnostního systému pro ISP

Nyní lze v CIBSu využít nový věrnostní systém s možností evidovat u zákazníka body za jeho platby. Zákazník pak může přes selfcare objednávat produkty za body nebo za ceny snížené o tyto body. Takto získané body může i převádět na jiného zákazníka.

Tento věrnostní systém je nutné implementovat, není standardní součástí CIBS.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Proměnné pro globální faktury

CIBS partner má nově k dispozici proměnnou CURRENCY_SYMBOL, kterou může použít v šablonách pro zobrazení měny. Měna se zobrazí dle nastavení lokace (zpravidla při implementaci lokace či po přechodu na Euro), např.: Kč nebo €.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Proměnná CHEQUE_TOTAL_TO_PAY v šablonách

CIBS partner má k dispozici proměnnou CHEQUE_TOTAL_TO_PAY, která udává celkovou částku na složenku a do počtu prázdných polí před částkou (předtištěno na složence) doplní znaky "=". Nově tato proměnná, dle nastavení lokace, rozhoduje o počtu doplnění znaků = (Česká republika má 8 polí pro částku, Slovensko má 5 polí pro částku).

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot