verze 3.3.5 17.7.2012

Úprava názvu pole Zásuvka na Byt/Zásuvka

Pro lepší přehlednost došlo ke změně pole Zásuvka na nový název Byt/Zásuvka. Pole "Byt/Zásuvka", kterou naleznete ve WIZARDu a v dialogu pro správu zařízení se používá pro zadání údaje o čísle bytu (použití v rámci jednotek) a informací o zásuvce (použití u ostatních zařízení).

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Funkcionalita pro zobrazení zařazení do skupin, změny v upomínání

V modulu Skupiny lze u skupin označit, zda se bude v případě zařazení zákazníka do této skupiny zobrazovat v modulu WIZARD a nebo na kartě zákazníka. Nově lze zákazníky zařadit do upomínacího procesu předáním do externího vymáhání (nastavení parametrem lokace). Expedici do externího systému lze provést pouze 1x, druhé upomínky lze expedovat pouze formou tisk/email/sms (nastavení parametrem lokace).

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Napárování přeplatku

Pokud je částka platby ke spárování vyšší, než-li je maximální hodnota předpisu a zároveň datum platby je nižší než-li datum předpisu, pak při pokusu o napárování docházelo k výpisu "Přepálení a vratku nelze napárovat jako zálohu". Nyní si při tomto pokusu zobrazí upozornění "Napárováním přeplatku vznikne záloha, chcete opravdu napárovat?" a v případě potvrzení je toto napárování povoleno.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Vytvoření funkcionality pro hromadné započtení dobropisu

V rámci tohoto úkolu byla vytvořena procedura payment_credit_note_inclusion, která po drobné úpravě využije stávající proceduru pro zápočet předpisů a dobropisů. Parametry procedury: SESSION, datum zápočtu, ID pokladny pro zápočet, poznámka, DUZP předpisu OD, DUZP předpisu DO, DUZP dobropisu OD, DUZP dobropisu DO, ID lokace, result). Parametry je potřeba upravit podle skutečnosti, případně je lze upravit i pro jiné lokace, datum a pokladny. 

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Nastavení sazeb DPH per lokace

Nově je možné sazby DPH nastavit rozdílně pro každou lokaci. Doposud to bylo možné pouze samostatně pro jednotlivého CIBS partnera. 

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Automatické vyřazení z externího vymáhání a automatické odblokovaní klientů v externím vymáhání

Na základě požadavků zákazníků byla provedena úprava vymáhacího procesu. Automatické vyřazení klienta ze skupiny zákazníků ve chvíli, kdy se ruší upomínací stav EXTERNÍ VYMÁHÁNÍ, aby nebylo nutné provádět ruční zásah v obou případech. Dojde tak k zjednodušení administrace vymáhacího procesu. 

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Doplnění volitelného sloupce ID zákazníka do CC managementu

Do modulu CC Management byl přidán nový volitelný sloupeček s ID rozpoznaného volajícího zákazníka.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Určení šablony pro odeslání faktur ve workflow

Ve workflow nebylo možné jasně určit, jaká šablona bude použita pro odesílání faktur. Nově je v automatizaci (workflow) již možné určit šablony, které budou používány pro odesílání faktur. Práce s fakturami je tak jednodušší a logičtější. 

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 3.3.4 20.6.2012

Doplnění poznámky o Dealera/Obchodníka do historie služeb při změně úvazku

Do historie služeb zákazníka se nyní při změně služby (pokud dojde ke změně úvazku - prodloužení), zaznamená informace o změně, kdy v poznámce je uvedeno o jakou změnu úvazku se jednalo. Novinkou tohoto úkolu je doplnění informace v poznámce také o dealera, kterého vybral při takové změně operátor.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Proměnná dluh po splatnosti a dluh celkem

Do historie služeb zákazníka se nyní při změně služby (pokud dojde ke změně úvazku - prodloužení), zaznamená informace o změně, kdy v poznámce je uvedeno o jakou změnu úvazku se jednalo. Novinkou tohoto úkolu je doplnění informace v poznámce také o dealera, kterého vybral při takové změně operátor.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 3.3.2 27.4.2012

Evidence přihlašování do SelfCare

Pro Váš lepší přehled systém CIBS nově zobrazuje v historii zákazníka a v modulu Události novou událost "Přihlášen do SelfCare", který udává datum a čas přihlášení zákazníka na koncové stránky.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

IDEA SYSTÉMU CIBS

Vítejte na setkání s ideou řešení možná právě Vašich vlastních potřeb.

Pokud si prohlížíte tyto stránky tak je velmi pravděpodobné, že se ve větší či menší míře právě něčím takovým zabýváte. Je jedno zda nabízíte pouze datovou konektivitu, VOIP, CATV, IPTV, nebo úplně jiné služby. Není důležité, zda jste majitelem společnosti nebo šikovným technikem bez kterého se zbytek firmy neobejde. Už jenom ten fakt, že jste teď zde svědčí o tom, že Vás Vaše práce opravdu baví.  Jistě často přemýšlíte o tom jak zlepšit svou práci, své služby i jak zlepšit nakládání se svým časem. Přemýšlíte jak zajistit aby u Vás Vaši zákazníci zůstali, utratili více peněz, byli s Vámi spokojeni a pokud možno přivedli i další.

Již od roku 2001 se zabýváme vývojem a provozem řešení, které pomáhá našim partnerům právě v těchto oblastech. Naším cílem není vstupovat do vztahu s Vašimi zákazníky nebo Vám dodávat surové služby (internet, voip, tv, ...), ale poskytovat a vyvíjet pro Vás profesionální řešení podporující činnost Vaší společnosti. Nehledáme zákazníky ale především partnery, se kterými se snažíme o zkvalitnění a rozšíření služeb pro jejich zákazníky, o zajištění chodu technologií a o snížení nákladů na administrativu a správu. 

Informace, které Vám nastíní možná řešení naleznete v jednotlivých sekcích tohoto webu a teké ve flash prezentacích. Chápu, že nastíněnou problematiku jistě dávno nějak řešíte. Možná máte dokonce šikovné programátory, kteří vyvíjejí Vaše vlastní řešení. Pouze Vy můžete posoudit, zda odborné znalosti Vašeho týmu nelze využít lépe. Například programováním aplikací pro Vaše zákazníky. Investujte svůj čas a projděte si informace z webu a flash prezentací. Bezpochyby se Vám to vyplatí. Získáte informace, které Vám umožní učinit uvážená rozhodnutí.

Myslíme ale, že cena není zdaleka to nejdůležitější. Cítíme, že Vám záleží na tom, jakou cestou se bude ubírat činnost Vaší firmy. Vždyť spokojenost Vašich zákazníků je přímo úměrná spokojeností Vás samých. Vcelku dobře rozumíme tomu, že spokojený život není o mnohahodinové pracovní době. Práce je skvělá, jistě Vás moc baví. Je tu ale řada věcí, které jsou mnohem důležitější. Kdy naposledy jste měli dost času na hru se svými dětmi? Kdy naposledy jste splnili své partnerce její přání. Kdy naposledy jste si splnili to, co jste si sami ze srdce přáli.

Zapomeňme teď na všechny technické vymoženosti systému CIBS, které jsou zde uvedeny. Bavme se o tom podstatném. Náš i Váš cíl je velmi podobný. Čas je to jediné čeho máme všichni stejně. Stejně málo. Pojďme tedy navázat vzájemné partnerství a dosáhnout společného cíle. Využijme CIBS řešení k tomu aby nám i Vám zbylo více času. Neplýtvejme časem na věci, které zvládne i počítač. Získejme čas na to, co je skutečně důležité. Začněme už dnes.

Kontaktujte CIBS Team a získejte čas na splnění svých snů.

Zajímá Vás více informací o naší firmě? Čtěte zde.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 3.3.3 30.5.2012

Rozšíření Wizardu o práci se zařízeními

Nově byl Wizard rozšířen o práci se zařízeními. Co to pro Vás znamená? Při změnách v aktivních službách zákazníka je možné zároveň provádět změny v přiřazení služeb na zařízení.

Poznámka:  Aktivace funkce vyžaduje další nastavení lokace.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Zablokování a odblokování služby na kartě zákazníka

Na kartě zákazníka bylo zrušeno tlačítko odblokování služby a byl vytvořen společný dialog pro zablokování a odblokování služby. Pro přerušení služby zůstává také jedno tlačítko. Celá změna je doplněna o možnost předem definovat nulové ceny a pro lepší přehlednost jsou zde umístěny vysvětlující texty.

Poznámka: Pro wizard chování zůstává - při blokování se nezobrazuje zároveň odblokování.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Účtování poplatků za pozastavení a odblokování služby

Pomocí návaznosti služeb je možné nastavit aktivaci služeb při odblokování služby po zablokování nebo po přerušení. V praxi je můžete tuto novinku využít např. při požadavku automaticky účtovat zákazníkům poplatky za úkony, jako jsou znovuzapojení služby po zablokování nebo přerušení služby. 

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Nápověda k definici návazností

  

V modulu Produkty a služby, záložce „Náhled na ceny s datumem platnosti a návaznosti“ se nově v dialogu pro definici návaznosti při výběru daného typu či podmínky zobrazuje nápověda.

Bližší informace zde: https://netbox.resal.cz/cgi-bin/foswiki/view/CibsDoc/CibsDocReferencProduktySluzby#AnchorChCenyNavaznosti

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot

verze 3.3.2 21.5.2012

Evidence přihlašování do SelfCare

Pro Váš lepší přehled systém CIBS nově zobrazuje v historii zákazníka a v modulu Události novou událost "Přihlášen do SelfCare", který udává datum a čas přihlášení zákazníka na koncové stránky.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej. 

Číst dál...

Export zákazníků a aktivních služeb pomocí WSDL

Nově pro Vás byla rozšířena možnost exportu dat z CIBS pomocí WSDL (Web Services Description Language) o seznam zákazníků včetně jejich parametrů a aktivovaných služeb (vč. parametrů služeb). Věc, která může být užitečná těm z Vás, kteří neřešíte řízení sítě prostřednictvím router manageru, ale jinou technologií.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...

Ovládání listboxů ve filtrech

Pro větší pohodlí při ovládání bylo změněno chování filtrů v tabulkách, které mají rozbalovací nabídku. Co to pro Vás znamená? Rozbalovací nabídka Vám již nemizí při poodjetí kurzoru, ale zůstává až do kliknutí myší.

Byl pro Vás článek srozumitelný? Prosím ohodnoťte jej.

Číst dál...
Máte nějaké připomínky, nápady nebo jiné komentáře?
Vyplňte prosím poznámku
Potvrďte prosím, že nejste robot